Projektkoordinator till spännande företag!
Help At Work Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst. Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre.
Vi ses!
Om vår kund
Pharmaservice AB utvecklar, producerar och säljer kompletta inredningskoncept till apoteksbranschen och företaget strävar efter att bli Nordens ledande totalleverantör av apoteksinredningar. Pharmaservice besitter en bred kompetens inom produkt- och konceptutveckling och företaget arbetar kontinuerligt för att vidareutveckla koncept och skapa konkurrensfördelar för sina kunder. Företaget är en del av ITAB koncernen som är en av Europas ledande leverantörer av kompletta inredningskoncept, kassadiskar och entrésystem. Läs mer om företaget på
www.itab.sePubliceringsdatum2010-06-02Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en driven och initiativtagande projektkoordinator. I Rollen som projektkoordinator kommer du att vara en del av alla pågående projekt inom Pharmasevice AB vilka innefattar nybyggen/ombyggen av apotek. Rollen innebär att du kommer fungera som en samordnare för de projekt som pågår och på sikt finns även möjlighet att leda egna mindre projekt.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
• Fungera som ett stöd för projektledarna i de olika projekten
• Hålla kontakt med kunder och leverantörer för att säkerställa att projekten flyter
• Säkerställa att beställningar är gjorda
• Kommunicera ändringar i projekten till berörda parter
• Spåra fraktleveranser som fastnat
• Boka och samordna montörer
Arbetsbelastningen kommer stundtals att vara hög och det är därför viktigt att du trivs med att jobba i ett mycket högt tempo och att jobba mot deadlines. För rätt person är detta en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter och arbetet innebär mycket frihet under ansvar. Det kommer även ingå en del resande, framförallt till de södra delarna i Sverige. Tjänsten är till att börja med en projektanställning på 18 månader med eventuell chans till förlängning.
Vi söker dig som:
• Har någon form av eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi/industriell ekonomi
• Är driven, kvalitetsmedveten och serviceminded
• Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
• Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
Det är en fördel om du har erfarenhet från liknande uppgifter eller om du har jobbat med försäljning men detta är inte ett krav, viktigast är din personlighet och ditt driv! Vidare är det meriterande om du har erfarenhet från branscher som butiksinredning/bygg. Vi ser det även som en fördel om du har erfarenhet av affärssystemet Visma.
Intresserad? För att söka tjänsten, klicka på länken:
http://helpatwork.se/displayjobs.aspx?hrl=2KV2cM0uY8zQinrealaCqksVcRQ==&C lassifieldid=170
Urval och intervjuer sker löpande så sök tjänsten omgående. Frågor besvaras via mail till
frida.hallqvist@helpatwork.se .
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktFrida Hallqvist, rekryterare, 0736-330182,
frida.hallqvist@helpatwork.seFöretagHELP AT WORK SWEDEN AB
AdressHELP AT WORK SWEDEN AB
Kungsgatan 37, 4tr
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 37, 4tr
Stockholm
Jobbnummer 665742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.