Projektkoordinator till kreativt företag

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

På uppdrag från Nonbye söker vi nu en driven Projektkoordinator. Nonbye designar, utvecklar och producerar visuella kommunikationslösningar för verksamheter, kedjor och företag i alla branscher och är verksamma i fem europeiska länder. Nonbye är totalleverantörer av visuell identitet, exempelvis skyltar, fordonsdekor, produktmärkning, m.m. eller mer kortsiktig kommunikation i form av kampanjer. Deras kunder är stora varumärkesägare inom segmenten butikskedjor, svenska storföretag, företag med stora vagnparker, m.fl.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Projektkoordinator på Nonbye Sweden AB får du vara med på en spännande resa och arbeta med stora varumärken. Arbetsuppgifterna är följande:

• Fakturering månadsvis.
• Vara behjälplig i det dagliga arbetet för Projektledaren och KAM.
• Bistå i månadsprognoser samt budgeterade marginaler.
• Avlasta inom gruppen för att öka effektivitet och minska ojämn arbetsfördelning.
• Säkerställa dokumentation av respektive kund/projekt enligt satt struktur.
• Genomförande och rapportering av både lagerinventering och pågående arbetet.
• Koordinering av kundprojekt och inköp.
• Hålla regelbunden dialog med leverantörer och montörer för att säkerställa kvaliteten i leveranserna, både inom Sverige och Europa.

Din profil / Your profile

Minst gymnasial utbildning med inriktning på försäljning och projektledning eller motsvarande som är relevant för tjänsten. Du har 2-5 års arbetslivserfarenhet som administratör och gärna från kommunikationsbranschen. Vidare har du god vana i Office-paketet och har du kunskap av ekonomi-, fakturerings- och orderprogram är det meriterande. Vi söker dig som är driven, brinner för service och administration med fokus på att hjälpa och avlasta dina kollegor. Vi ser även att du är social och glad samt har ett öppet sinnelag. Vidare är du stresstålig och prestigelös då arbetsuppgifterna varierar. Eftersom du kommer att kontakt med leverantörer och montörer från andra europeiska länder ska du vara flytande i engelska i både tal och skrift. Kan du tyska är det en fördel.

Övrigt / Other

Tjänsten är en rekrytering på heltid. Kontoret är beläget i nya, fina och ljusa lokaler i Danderyd, nära tunnelbanan. Intervjuer sker löpnade, så vänta inte med att skicka in ditt CV. Sista ansökningsdag är den 28 oktober. Om tjänsten låter intressant skicka då in ditt CV och personliga brev via vår hemsida www.inhouse.se under lediga tjänster.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \". Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-10-13

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1750
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carina Engström carina.engstrom@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3102662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: