Projektkoordinator till fordonsindustrin i Eskilstuna
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Projektkoordinator till fordonsindustrin i Eskilstuna
Är du en kommunikativ projektkoordinator med bra engelska? Är du en motiverande ledare som gillar att jobba i team? Då har vi ett utvecklande uppdrag för dig! Proffice söker nu, med start i oktober, en analytisk projektkoordinator till världsledande bilföretag i Eskilstuna.
Som projektkoordinator ansvarar du över att projektmålen uppfylls. Du sköter uppföljning av budget, uppsökning och arkivering av dokument liksom kontroll av finansiella flöden. Du uppmanar till möten, upprätthåller dokumentation och erbjuder administrativt och finansiellt stöd. Du informerar och kommunicerar med projektchefer och andra avdelningar samt agerar stöttande mot globala program och chefer inom området.
För att lyckas i rollen har du erfarenhet av projektledning och ekonomisk administration. Gärna erfarenhet av att skriva finansiella rapporter och att hålla presentationer. Du har en gymnasieutbildning inom ekonomi och har god engelska i både tal och skrift. Har du dessutom universitets-/högskoleutbildning är det meriterande. Du är en problemlösare som är bra på att prioritera och kommunicera med både ditt team och högre chefer.
Låter det som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in en ansökan redan idag! Observera att vi inte har lov att hantera ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansökan därför via länken nedan.
Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB
Ort: Strängnäs (Eskilstuna)
Omfattning: Heltid
Sista dag att ansöka är 2015-10-09. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Pauline Polat,
pauline.polat@proffice.sePubliceringsdatum2015-10-02KvalifikationerTidigare erfarenhet av projektledning och ekonomisk administration är ett krav. Det är viktigt att du har god engelska i både tal och skrift för att kunna rapportera och kommunicera i en internationell miljö. Du har god datorvana och kan arbeta obehindrat i hela Officepaketet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-09
Ange följande referens när du ansöker: 200820770
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaulin Polat
pauline.polat@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Kungsgatan 18
63220 ESKILSTUNA
KontorsadressKungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
Jobbnummer 2461383
Observera att sista ansökningsdag har passerat.