Projektkoordinator till BrandFactory Farsta

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
BrandFactory är din totalleverantör av visuell kommunikation, varumärkesprofilering och design för varumärkesägare och butikskedjor. Traditionella skyltar, digitala skyltar, fordonsreklam, foliering, fasadskyltar, fordonsdekorer, evenemang, utställningar, mässor och trycksaker:
Vi tar hand om allt från design till leverans och gör din dröm till verklighet.
BrandFactory har en omsättning på cirka 1 miljard kronor och sysselsätter cirka 480 medarbetare i Sverige, Danmark och Norge. Bolaget ägs av riskkapitalbolaget Accent Equity sedan samgåendet 2016 med Ineko Group. Våra svenska kontor finns i: Farsta, Årsta, Albyberg, Upplands Väsby, Linköping, Göteborg, Falun och Torsby. Till huvudkontoret i Farsta söker de nu en projektkoordinator till ett av deras team.

Tjänsten
Som projektkoordinator tillhör du ett team som tillsammans arbetar med olika projekt för kunds räkning. Projekten kommer vara av varierande storlek och dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att inhämta kostnadspriser, orderläggning, koordinering av projektets externa resurser, bygglovsansökningar samt fakturering och en del arbete i deras webbshop. Du arbetar i nära samarbete med kund och fabrik för att säkerställa att projektet går framåt, styr montage, sköter faktureringen samt genomför inköp till projekten. Vidare följer du upp administrativa rutiner och stöttar upp projektledarna i det dagliga arbetet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av branschen sedan tidigare eller om du har arbetat med montage, foliering och webbshop i dina tidigare jobb.
Den här tjänsten är en så kallad "hyr först anställ sedan" vilket betyder att du initialt blir anställd som konsult via Placera Personal för att, efter 6 månader, gå över i en tillsvidareanställning hos BrandFactory.


Publiceringsdatum
2018-12-18

Kvalifikationer
För att passa in i rollen som projektkoordinator ser vi att du har följande bakgrund

* Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av foliering, montage och/eller arbete med webbshop
* Du har tidigare arbetat i en administrativ/koordinerande roll.
* Du har erfarenhet av order- och/eller fakturahantering.
* Du har god affärs- och systemvana
* Du har mycket goda kunskaper i Excel
* Meriterande om du har kunskaper inom ekonomi



Personligt
För att trivas i rollen som projektkoordinator så är du serviceinriktad, nyfiken och har en god samarbetsförmåga. Du är driven, planerar och strukturerar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du kan hantera flera processer samtidigt, tar gärna egna initiativ och är flexibel inför nya situationer och arbetsrutiner. Vidare trivs du dessutom med att arbeta i högt tempo där den ena dagen inte är den andra lik.

Anställningstyp/arbetstider
HAS - Hyr först anställ sedan
Heltid (40h/v)
Start: Omgående alt enligt överenskommelse
Placering: Farsta

Intresse för tjänsten?
Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid (40h/v) Start: Omgående alt enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 0702 44 99 59

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4516030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: