Projektkoordinator, Talogy Sverige

Cubiks Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cubiks Sweden AB i Stockholm

Talogy (tidigare Cubiks) är en världsledande aktör inom talent management. Genom att förena ledande psykologer, datautvecklare, och HR-konsulter kombinerar vi kraften av psykologi och teknologi så att ni kan fatta de bästa datadrivna personalbesluten.
Läs mer om vad vi gör här: www.talogy.com
I Sverige är vi ett väletablerat företag med ett lokalt team på 12 medarbetare i centrala Stockholm. Som projektkoordinator kommer du att ha en central roll i teamet för att stödja både våra kunder och kollegor i att leverera utmärkt kundupplevelse under vårt nya varumärke. I rollen som projektkoordinator kommer du att få arbeta med ett globalt team på 650 passionerade kollegor och få hjälpa internationella och lokala kunder att lyckas leverera våra omfattande Talent Management-lösningar med ett tydligt uppdrag: "Att hjälpa människor att möta sin potential"
Anställningen är en tidsbegränsad anställning på 12+ månader med start så snart som möjligt och senast i augusti. Detta kan vara en stor möjlighet för någon med några års erfarenhet av projektkoordinering och administration att arbeta på ett internationellt företag. Du kanske är på väg att ta examen och letar efter en bra miljö för lärande eller kanske redan har gott om erfarenhet av projektledningsroller och vet att det här är något du brinner för. Vi kommer att anpassa en del av ansvaret beroende på dina intressen och färdigheter.

Publiceringsdatum
2022-04-12

Arbetsuppgifter
• Projektledning av internationella och lokala konsultprojekt för våra kunder (t.ex. 360 feedbackprogram, utbildningsprogram, workshops) inklusive projektplanering, schemaläggning, uppföljning och kommunikation med kund- och konsultteamet.
• Ge support till kunder i online-testverktyg och onlineplattform samt använda plattformen som administratör.
• Planering och uppföljning av kundorder samt sammanställning av faktureringsdokument.
• Hjälpa till med att förbereda utbildningsprogram, schemaläggning och kommunikation med deltagare.
• Stötta vårt växande team och arbeta nära de svenska konsulterna samt några av de internationella kollegorna för att leverera konsultuppdrag (schemaläggning, testadministration).
• Arbeta nära några av våra nyckelkunder som en del av kontoteamet som hjälper till med planering och kundkommunikation.
• Använda en mängd olika system för att stödja affärsprocesserna (OpenAir, NetSuite, MS Office inklusive MS Bookings).
• Stödja den lokala kontorsadministratören med en del av kontorets dagliga verksamhet vid behov (t.ex. telefonsamtal, evenemangsorganisation, reseplanering, beställningsmaterial).
• Möjlighet att stödja processutvecklingsarbete och implementering av de nya systemen i nära samarbete med vår lokala konsultchef och Country Manager.
Din Profil
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift krävs eftersom kommunikation sker på båda språken. Andra språk och särskilt nordiska språkkunskaper ses som en fördel.
• Erfarenhet av projektkoordinering och kundservice.
• God kunskap om Microsoft Office och självförtroende i att lära sig IT-verktyg.
• En relevant utbildningsbakgrund även om vi inte förväntar oss en specifik examen.
• Strukturerad och organiserad arbetsstil med hög kapacitet att arbeta med detaljer.
- Servicetänkande och vilja att hjälpa både våra kunder och kollegor.
• Flexibilitet och förmåga att hantera en mängd olika uppgifter och villig att arbeta nära vårt fantastiska team.

Vi erbjuder
Vårt erbjudande inkluderar fast lön och andra förmåner. Du får stora möjligheter att utvecklas professionellt och trivas i nära samarbete med det svenska teamet fullt av bra experter och bidra till vår kundnöjdhet. Vi har en levande social kultur och vi ger medarbetarna möjlighet att engagera sig i volontärarbete. Vi hoppas att du är öppen för hybridarbete och kan arbeta några dagar i veckan på vårt kontor i Centrala Stockholm.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-12

Adress
Cubiks Sweden AB
Klarabergsviadukten 63. Stockholm
11164 STOCKHOLM

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cubiks Sweden AB (org.nr 556040-4187)
Klarabergsviadukten 63. Stockholm (visa karta)
111 64  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: emilia.hattenbach@talogy.com

Arbetsplats
Cubiks Sweden Aktiebolag

Kontakt
Emilia Hattenbach
emilia.hattenbach@talogy.com

Jobbnummer
6535971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cubiks Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cubiks Sweden AB: