Projektkoordinator sökes till kund i Göteborg

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
2020-12-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektkoordinator sökes till kund i Göteborg" (publicerad 2021-02-12) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av projektarbete och kundkontakt? Är du också driven, strukturerad och lösningsorienterad så måste du läsa vidare!

Publiceringsdatum
2020-12-14

Beskrivning
Perido söker en projektkoordinator till vår kund som jobbar med viktiga samhällstjänster i Göteborg.
Här kommer du i din roll som projektkoordinator att verka mellan projektledare/uppdragsledare och ekonomiavdelningen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: att skriva mötesanteckningar, hantera projektdokumentation, vara ett stöd till projektledarna med fakturering och administration, etc. För den här rollen krävs det att du är flexibel och ställer upp när det behövs och det är viktigt att du intresserar dig för företagets kunder och uppdrag då många av projekten är av extern karaktär. Du blir helt enkelt här lite av en spindel i nätet - m.a.o. en koordinator!
För att lyckas i rollen så söker vi dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i projekt, gärna i en konsultorganisation, med tidigare erfarenhet av kundkontakt. Vi tror att du som söker det här uppdraget är en noggrann person med stort driv och engagemang som alltid är mån om att leverera med hög kvalitet. Du arbetar strukturerat och lösningsorienterat, och du trivs när arbetstempot är högt. Här erbjuds du ett uppdrag med stimulerande arbetsuppgifter där du blir en viktig del av organisationen. Vidare ser vi att du är trygg i din engelska, både skriftligt och muntligt, samt är duktig på siffror och uträkningar.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
Minst två års erfarenhet av administration
Erfarenhet av projektarbete och kundkontakt
Goda kunskaper i Officepaketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande:
Arbete i konsultorganisation
Kunskap om Antura
Erfarenhet av byggprocessen

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde i början av februari 2021.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 32052 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "32052".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387)
411 03  GÖTEBORG

Jobbnummer
5486712

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: