Projektkoordinator inom IT

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Publiceringsdatum
2018-08-21

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund inom offentlig verksamhet söker vi nu en projektkoordinator inom IT. Uppdraget omfattar heltid och förväntas starta den 17 september och pågår till 30/6-2019, med möjlighet till förlängning. Som projektkoordinator kommer du att supportera olika projekt inom IT med administration och struktur. Du kommer bland annat att:

* Ansvara för och ta fram rutiner av hantering av dokument
* Ansvara för och administrera ärenden samt dokumenthantering och diareföring i EDIT
* Ta fram presentationsmaterial och skriva mötesanteckningar samt protokoll vid behov
* Boka konferensrum och kalla till möten
* Ansvara för och administratera beställningar, passerkort, hårdvara, drifttjänster m.m.
* Sköta introduktionsinformation
* Ta emot, granska och kontera fakturor i Agresso

Vem är du?

Vi söker dig som har gymnasieutbildning och annan utbildning som är relevant, eller motsvarande kompetens. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av administration eller motsvarande arbete i projekt. Du har mycket goda kunskaper i MS Office. Ett krav är också att du kommunicerar på både avancerad teknisk svenska, respektive engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har högskoleutbildning och om du har arbetat i tekniska projekt, inom offentlig sektor samt om du har erfarenhet av dokumenthantering och ärendehanteringssystem.

Det är viktigt att du som person har mycket god administrativ förmåga. Du är proaktiv, har god överblick, planerar väl och arbetar strukturerat.

Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag med start den 17 september och pågår fram till 30/6-2019, med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl via mail: my.bergdahl@jurek.se

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
My Bergdahl my.bergdahl@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4300542

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: