Projektkoordinator Inom Förvaltning Till Stor Koncern!
JobBusters AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-07-20Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Projektkoordinator/Förvaltningsassistent till en stor organisation. Du kommer att stödja chefer, projektledare och medarbetare så att arbetet följer de uppsatta planerna. Du kommer löpande arbeta med uppgifter som att sköta korrespondens, leda och utveckla kundernas dokumenthanteringsprocesser, registrera inkommande och utgående handlingar, organisera bokningar och besök, samordningsansvar och ledning i projektet rörande dokumenthanteringen hos deras kunder samt verksamhetsstyrning gällande dokumenthanteringsprocesserna.Din uppgift är att koordinera, planera och samordna samt följa upp ärenden för projektet, du kommer vara spindeln i nätet och se till att information sprid inom projektet och ut i hela organisationen.
Vi söker dig som ofta haft rollen som spindeln i nätet, du är duktig på att organisera, koordinera och ta hand om de uppgifter som måste göras. Är du en person som trivs i en administrativ och kommunikativ roll i en stor organisation, tveka inte att ansök redan idag.
Företagspresentation
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Arbetsplatsen är belagd i Upplands Väsby.
Kvalifikationer• Du utbildning inom bygg eller fastighetsrelaterat, gärna på högskolenivå.
• Du har något års erfarenhet från koordinerande roller och känner dig trygg med ovan nämnda arbetsuppgifter.
• Du har mycket goda kunskaper inom Microsoft Office, meriterande om du har erfarenhet av CAD och Sharepoint.
• Det är meriterande om du arbetat med fastighetsrelaterad verksamhet tidigare.
• Det är meriterande om du arbetat i en administrerande/koordinerande roll inom kundarbete och försäljning.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska såväl på engelska.
Dina personliga egenskaperStor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och för att passa in i denna roll ser vi att du är engagerad, strukturerad, kreativ och målfokuserad. Du har lätt kommunicera med människor både internt och externt oavsett kompetensnivå. Du är driven i ditt arbetssätt och trivs när du får skapa nya relationer med människor. Du gillar att komma med initiativ och förslag på förbättringar.
ErsättningFast lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, start 2016-08-15 t.o.m. 2016-12-31, med stora möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1843
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Franell 08-525 240 22
FöretagJobBusters AB
AdressJobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm
KontorsadressWennerbergsgatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2961329
Observera att sista ansökningsdag har passerat.