Projektkoordinator
Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Vi söker dig som har ett starkt driv, är målinriktad, är van att jobba självständigt och har integritet.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av HR-arbete i produktion samt erfarenhet av rekrytering. Goda nätverk inom Kommun och AF samt erfarenhet av planering av utbildningsinsatser är meriterande. Har du tidigare jobbat med ungdomar ser vi det som ett plus.
Stor vikt kommer att läggar vid personlig lämplighet.
Detta är ett mycket spännande uppdrag hos vår kund inom tillverkningsindustrin i Skövde. Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-08-06Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare. Heltid.
ErsättningFast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-05
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Dahlbäck
Pernilla.Dahlback@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Hertig Johans Gata 8
54130 SKÖVDE
KontorsadressHertig Johans Gata 8
Jobbnummer 1954973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.