Projekteringssamordnare Med Erfarenhet Av Jira Software, Project

Shaya Solutions AB / Byggjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Publiceringsdatum
2022-03-09

Dina arbetsuppgifter
Kunden söker en Projekteringssamordnare med erfarenhet av JIRA Software, Projectplace, Storegate, Navisworks samt Bluebeam.

Dina arbetsuppgifter
• Leda, styra och samordna projekteringsfrågor under produktion
• Samverka och samordna med produktionsledare
• Leda, styra och samordna arbetet av överlämning av produktdokumentation/teknisk dokumentation till kunden.
• Gå igenom och leda ändringar och avsteg utifrån kontrakt och dokumentera dessa, rapportera dessa kontinuerligt till projektledaren och programmet
• Rapportera till Projektledaren samt koordinera sig mot övriga i projektet
• Kommunicera och leda olika forum på engelska
• Ansvara för samordning av leveranser av teknisk dokumentation
• Administrering av programmen JIRA Software, Projectplace, Storegate, Navisworks samt Bluebeam.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Teknisk utbildning inom samhällsbyggnad, minst master- eller civilingenjörsexamen.
• Minst 1 års erfarenhet av att arbeta med spårtrafik inom beställarorganisation i offentlig sektor, med entreprenadformen totalentreprenad.
• Minst 1 års arbete med administrering av programmen JIRA Software, Projectplace, Storegate, Navisworks samt Bluebeam.
• Minst 1 års erfarenhet av arbete inom anläggning, BEST och station/hus.
• Arbetat i minst 1 projekt i vardera av samtliga faser i byggprojekt inom de senaste 5 åren: Systemhandling, Förfrågningsunderlag, Bygghandling samt Relationshandling/förvaltningsdata (kan vara flera inom samma projekt).
• Minst 1 års erfarenhet av att upprätta, implementera och utveckla krav och rutiner för informationshantering/informationssamordning inom offentlig sektor.
• Minst 1 års erfarenhet av att leda grupp i antingen projekteringsledande eller data/informationssamordnande befattning, samt dokumenterad erfarenhet av att leda utvecklingsarbeten inom digitala arbetsmetoder.
• Minst 5 års erfarenhet av att arbeta som antingen projektör, uppdragsledare, projekteringsledare eller datasamordnare inom samhällsbyggnad.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Arbetat i minst 3 stora projekt (>1 000 Mkr).
• Arbetat i minst 1 projekt med upprättande och avstämning av leverabler mot kravlista till beställare för teknisk dokumentation vid överlämning till förvaltning, samt inom de senaste 3 åren administrerat PM-hantering i minst 1 projekt.
• Mycket goda kunskaper inom MS Excel samt AutoCAD.

Önskemål om personliga egenskaper:

• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Kan uttrycka sig fackspråkligt inom samhällsbyggnad för både svenska och engelska.
Strukturerad, kommunikativ, god samarbetsförmåga, initiativtagande

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 1 år

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
6419851

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: