Projektcontroller För Kunds Räkning

Personalpoolen Mellansverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.

1 tjänst, ca 30 minuter från Örebro.

Vi söker för kunds räkning en "Projektcontroller" för tillverkande verkstadsindustri

Som projektcontroller i det här uppdraget kommer du att ansvara för ett stort och mycket viktigt projekt i vår kunds organisation. Du är ensam controller i det här projektet, och rapporterar  till  huvudprojektledaren samt samarbetar med ett antal delprojektledare. Du lämnar också löpande rapporter till styrgruppen bestående av ca 5 personer.

Du har även kontakt med kunder och leverantörer och koncernspråk är engelska, vilket är viktigt att Du känner dig bekväm i att använda både muntligen och skriftligen. Vissa internationella resor kan förekomma.

Du kommer att arbeta verksamhetsnära och det är viktigt att du har en förståelse för tillverkande industri. Det är också viktigt att Du har en god förståelse för hur produktkostnaderna är uppbyggda.

Du kommer att arbeta med en projektbudget, du är van att söka information, du behöver ha förmågan att fördjupa dig samtidigt som det är viktigt att Du kan förklara övergripande för dina projektmedarbetare.

Vi ser att Du är trygg inom ditt yrkesområde, strukturerad och mycket drivande. Du är affärsdriven, ifrågasättande och tycker om att arbeta proaktivt.
Du har även förmågan att prioritera ditt arbete och uppnå resultat inom snäva tidsramar.

Vi tror att Du har tidigare erfarenhet från att arbeta i en större organisation och har några års arbetslivserfarenhet med bland annat projektstyrning och rapportering.

Affärssystem är Movex, vi räknar också med att Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet.

Uppdraget är ett bemanningsuppdrag under 10-12 månader, med chans till förlängning alternativt anställning hos vår uppdragsgivare. Tillträde omgående.

Har Du frågor kring tjänsten är Du välkommen att ringa till bemanningsansvarig Annica Ängerek på Personalpoolen Mellansverige AB på telefon 019 - 12 60 59.
Din ansökan med personligt brev och CV vill vi har snarast, dock senast 9/9. Urval kommer att ske löpande under ansökningsperioden.

Publiceringsdatum
2012-08-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annica Ängerek, 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
1319955

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: