Projektassistent till Scania
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-04-08Om tjänstenSom Projektassistent kommer du att arbeta hos Scania Production & Logistics med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter samt egna projekt. I din roll kommer du stötta ansvarig person för avdelningen och hela arbetsgruppen samt en del administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna innebär bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation, driva egna mindre projekt, möteskoordinering, hantera kalender och mail, förbereda inför möten, framtagande av underlag och presentationsmaterial, fakturahantering, reseadministration, beställningar och IT-behörigheter. Du kommer att arbeta på plats på kontoret i Södertälje nära Scanias huvudkontor. Vid behov finns möjligheten att arbeta på distans.
I din roll som Projektassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Stötta team och avdelning
• Intern och extern kommunikation
• Driva egna projekt
• Hantera mötesbokningar, kalender och mail
• Fakturahantering, reseadministration och beställningar
Tjänsten som Projektassistent är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och kommer pågå 6 månader med stora möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-16:45.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och en projektkoordinerande roll. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Har du språkkunskaper i andra språk ser vi det som meriterande. Viktigt för tjänsten är att du har en god datorsystemvana, framför allt i MS Office-paketet.
Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom administration, projekkoordinering och support mot chefer
• Gymnasieutbildning
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• MS Office-paketet
• Ta initiativ, flexibel och social
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via
deni.ilic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Projektassistent, Assistent, Projekt, Projektledning, Projektkoordinator, Administration, Office-paketet, Svenska, Engelska, Södertälje, Stockholm, Scania, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37708".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Deni Ilic
Deni.Ilic@adecco.se Jobbnummer 6525648
Observera att sista ansökningsdag har passerat.