Projektanställning administration

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du tjäna lite extra pengar? Är du föräldraledig eller student och kan tänka dig jobba lite vid sidan av? Sök då denna tjänst.

Publiceringsdatum
2014-09-23

Arbetsuppgifter
Kunden behöver förstärkning till marknadsavdelningen. Du kommer att assistera marknadskoordinatorn i företagets CRM system. Företaget har expanderat i rask takt och uppgifter som har prioriterats bort behöver nu göras. Du kommer att rensa upp i säljsystemet och ny information ska läggas in. Informationen får du hämtat från olika håll bl. a Excel filer andra system och filer.

Exakt hur upplägget ser ut beror lite på om du är student och måste förhålla dig till obligatorska föreläsningar eller om du är föräldraledig. Ett förslag på hur det skulle kunna se ut är att man arbetar heltid två veckor åt gången och där emellan samlar kunden på sig ytterligare arbetsuppgifter till dig till nästa två veckors period och så fortsätter det så några månader framöver tills alla uppgifter finns på plats.

Om företaget
Vår kund har funnit sedan 1997 och utvecklar och säljer system samt maskiner inom deras nisch. Deras kunder finns över hela världen. I Göteborg är de 25st som jobbar, varav några är programmerare, marknadsförare och säljare. Kontoret ligger i centrala Göteborg med närhet till allt.

Profil
Tjänsten passar dig i tiden och du ser det här som ett extra arbete utöver ev. föräldraledighet eller studier. Som person är du noggrann, prestigelös och relativt självgående.

Skallkrav:
• Goda kunskaper i Office paketet, gärna Excel.
• Flytande svenska
• Föräldraledig eller studerande

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: 13 okt
Omfattning: Timanställning
Ort: Göteborg
Urval: Löpande, Sök idag!

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4473
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2007178

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: