Projektanställning admin- och ekonomiassistent
Office It-Partner Helsingborg Aktiebolag / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office It-Partner Helsingborg Aktiebolag i Helsingborg Office IT-Partner i Helsingborg söker en serviceinriktad administration- och ekonomiassistent. Vi erbjuder en projektanställning med utvecklingspotential i ett företag som drivs med lokalt och engagerat entreprenörskap.
Som administration- och ekonomiassistent är du en viktig person med dagligt ansvar. Utöver allmänna kontorsgöromål kommer du bland annat bemöta kunder, svara i telefon och ha ansvar för företagets generella e-postlåda, inköp av kontorsmaterial, hotell- och resebokningar, fullt ansvarig för inkommande fakturor, in-och utleveranser samt hantering av dessa.
Det är viktigt att du alltid är redo att bemöta både kunder och kollegor på bästa sätt.
Tjänsten är en projektanställning på heltid med potential för utveckling och vidare anställning hos oss.
Publiceringsdatum2015-04-30ProfilVi ser gärna att du har ett par års dokumenterad erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller annat serviceyrke och gymnasiekompetens. Det är meriterande om du har erfarenhet från att jobba i Visma Business.
Som person är du, flexibel, utåtriktad, driven, positiv och du tycker om att ta egna initiativ. Du är noggrann och har sinne för ordning och reda. Att hjälpa till där det behövs är din grundinställning och du är prestigelös som person. Du ska ha god förmåga att utrycka dig i tal och skrift samt Microsoft Office-kunskaper.
Övrig informationTjänsten är en projektanställning på heltid, 3-6 månader, placerad i Helsingborg.
Intresserad?
Din ansökan ser vi gärna att du skickar redan idag eftersom vi löpande kallar till intervju. För att din ansökan ska behandlas ska den vara komplett och bestå av ett personligt brev samt CV. Vi säkerställer hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genom referenstagning och bakgrundskontroller.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
helsingborg@officeitpartner.seKontaktJohanna Magnelin, Rekrytering 0736251413
johanna.magnelin@officeitpartner.seFöretagOFFICE IT-PARTNER HELSINGBORG AKTIEBOLAG
AdressOFFICE IT-PARTNER HELSINGBORG AKTIEBOLAG
BOX 22135
25023 HELSINGBORG
KontorsadressFLORETTGATAN 29 B
HELSINGBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 042-4501400
Jobbnummer 2274155
Observera att sista ansökningsdag har passerat.