Projektadministratör till tekniskt projekt på deltid
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Publiceringsdatum2018-11-26Dina arbetsuppgifterTill vår kund inom offentlig verksamhet söker vi nu en projektadministratör inom ett tekniskt projekt. Omfattningen kommer att vara på deltid, huvudsakligen 30 timmar per vecka men kan även vissa perioder uppgå till heltid eftersom behovet kommer att variera. Konsultuppdraget beräknas starta den 14 januari 2019 och pågår till den 31/12 - 2021. Arbetsuppgifter som kan förekomma är:
* Dokumentsamordning i EDIT och Projektplatsen
* Samordna och anskaffa konsulter
* Samordna konsulters passerkort, datorer och besvara på övriga frågor
* Diarieföring
* Vara delaktig vid utlämning av allmänna handlingar
* Skriva protokoll vid möten och workshops samt distribuera och arkivera dessa
* Mötesbokningar
* Kontera inkomna fakturor
* Hantera och leda övriga administrativa- och projektrelaterade uppgifter som kan förekomma i projekten
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning med relevant inriktning. Du har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av att arbeta i projektform samt mycket goda kunskaper i MS Office. Ett krav är även att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift. Det är meriterande om du har praktisk erfarenhet av dokumenthantering, erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet samt utbildning inom projektadministration.
Det är viktigt att du som person har mycket god administrativ förmåga. Du arbetar systematiskt, strukturerat och är proaktiv, har god överblick och är serviceinriktad. Du har mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift. För uppdraget är det också viktigt att du är självgående och kan ta egna initiativ.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag med start den 14/1-19 och pågår fram till 31/12-2021. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl via mail:
my.bergdahl@jurek.seDå urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se.Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Bergdahl
my.bergdahl@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4476758
Observera att sista ansökningsdag har passerat.