Projektadministratör till spännande heltidsuppdrag i Stockholm
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Projektassistent sökes till spännande uppdrag i Stockholm:
Bemannia söker nu en projektadministratör till Stockholm. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer pågå till årskiftet med möjlighet till förlängning.
I rollen som projektadministratör erbjuds du ett arbete med variation. Du kommer få en mycket god inblick i divers projekt och vara en del av ett stort kontaktnät. Du kommer att vara spindeln i nätet hos verksamehtens projektkontor där du sköter om projektkontorets reception och ser till så att den dagliga verksamheten kan fortgå enligt plan.
Intervjuer sker löpande, välkomen med din ansökan redan idag.
Publiceringsdatum2015-04-27ArbetsuppgifterSom projektadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå i att avlasta verksamheten och stötta samordningsansvarig i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna kommer vara varierande och av administrativ karaktär med inslag av receptions sysslor.
• Välkommna besökare
• Uppdatering av register
• Inneha en överblick i projekten samt samordna kommunikationsinsatser
• Sammanställa av rapporter
• Föra protokoll från möten
Kvalifikationer• Relevant gymnasieutbildning
• Administrativ och serviceinriktad erfarenhet, så som receptionist, assistent eller motsvarande
• God datorvana
• B-Körkort är et krav
Dina personliga egenskaper:
Som person är du driven, prestigelös, lyhörd, och trivs som bäst när det är ordning och reda. Du ska kunna organisera och prioritera arbetsuppgifterna på ett effektivt sätt. Vi ser att du har lätt att samarbeta och att du är utåtriktad för att kunna kommunicera på ett bra sätt med såväl interna kontakter som med externa kunder och leverantörer. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl både skriftligt och muntligt.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Projektadministratör, Stockholm"
Bemannia AB är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 34 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna.
Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaKörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
heltid Visstid
Ersättningfast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-05
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinus Lindersjö
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 2266497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.