Projektadministratör till Luleå

Clockwork Norrbotten AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Norrbotten AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se

Om företaget
Vi söker en projektadministratör för kunds räkning med placeringsort Luleå.
Omfattningen på tjänsten är 40% och förväntas pågå från November 2017 och sträcka sig till Oktober 2019. Datumen är preliminära.
Rollen som projektadministratör innebär att du stöder projektledaren och övriga inom projektorganisationen inom området projektledning samt administrativa och enklare ekonomiska frågor så att effektiviteten ökar.
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Clockwork men arbetar ute hos vår kund.


Dina arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Projektplanering och uppföljning
Ekonomihantering och resursplanering
Bereda för uppföljning av projekt och upprättande av projektrapporter
Bereda för projektets budgetunderlag enligt direktiv
Möteshantering
Vara projektledaren behjälplig med tidplaner, verksamhetssystem, godkännandeprocessen samt projektens dokumentflöde.

Du ansvarar för att fakturor betalas i rätt tid, projektinformation tas om hand samt dokumenthantering, brev, protokoll, tidplaner mm.


Din profil
Du har allmän gymnasiekompetens och har kunskaper i att arbeta i projektmodell samt god datorvana. Du har erfarenhet av arbetssätt och kunskaper att arbeta med olika verktyg för dokumenthantering, genomföra ekonomisk planering samt följa upp. Ekonomisk planering och planering av tid och resurs, risker och kommunikation i projekt. Du har vana av att ha kontakter och samarbeten inom eller utom företaget där du huvudsakligen ger råd och förmedlar information. Minst 2 års erfarenhet av yrket är ett krav.

Som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!

För frågor om tjänsten, kontakta Konsultchef Marie Lundin tfn; 0733-51 27 30 eller Rekryteringskonsult Kicki Karlsson tfn; 0733-51 27 44. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra av dig! Sök tjänsten senast 2017-10-15 via www.clockworkpersonal.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 3554
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Karlsson 073-351 27 44

Företag
Clockwork Norrbotten AB

Adress
Clockwork Norrbotten AB
Storgatan 45
94132 Piteå

Kontorsadress
Storgatan 45

Jobbnummer
3735541

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clockwork Norrbotten AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Norrbotten AB: