Projektadministratör till läkemedelsföretag i Uppsala

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Uppsala
2021-11-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektadministratör till läkemedelsföretag i Uppsala" (publicerad 2022-01-03) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Har du något års erfarenhet av projektadministration och inköp, trivs med administrativt arbete samt är bekväm med att arbeta på engelska? Är du en strukturerad och ansvarsfull person som med fördel har erfarenhet från läkemedelsbranschen och kanske även byggprojekt? Då söker vi just dig! Till vår kund med lokaler 5 minuter utanför centrala Uppsala söker vi nu en projektadministratör / inköpsassistent för omgående tillträde där du får förmånen att bidra med din kunskap samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Varmt välkommen din ansökan redan idag!

Som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning är du anställd hos oss och uthyrd till en eller flera av våra olika kunder. Förutom en mängd förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar, kollektivavtal och karriärmöjligheter, erbjuds du möjligheten att utöka dina erfarenheter och kompetenser samtidigt som du bidrar med dina värdefulla kunskaper.

Publiceringsdatum
2021-11-29

Dina arbetsuppgifter
Som projektadministratör hos vår kund inom läkemedelsindustrin kommer du under 12 månader vara en viktig del av ett projektteam med fokus på CAPEX (Construction and Process Equipments). Rollen är supporterande till sin karaktär och du kommer ha en betydelsefull funktion i teamet. Du kommer utföra all administration från första steget när man ger någon ett kontrakt (RFQ, erbjudanden, mötesprotokoll), till mellansteget som inkluderar allt pappersarbete för att göra avtalet slutgiltigt till att slutligen ansvara för kontraktshantering, underhåll, mötesprotokoll samt leveransövervakning.
Du kommer vara en viktig administrativ support till projektteamet genom att vara ett projektstöd för inköp samt för ett anbudskonstruktionsprojekt och dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Anbudsförfrågan
• Avtalsstöd
• Se till att dokumentation är uppdaterad, korrekt ifylld och lagrad i projektets mappar samt i det nya digitala inköpsverktyget
• Projektstyrning med nyckelfärdig leverantör
• Bevaka/underhålla korrespondens och dokumentation relaterad till kontrakt
• Se till att alla leveranser uppfylls enligt de överenskomna villkoren
• Dokumentera eventuella ändringar i avtalet, säkerställa att all juridisk dokumentation är uppdaterad, korrekt ifylld och lagrad
• Upprätthålla fullständiga register över en hel upphandlings- och kontraktsadministration
• Kostnadsdatakonsolidering (skapande av en databas med hänvisning till ett definierad omfattning)

Vem är du?

För att lyckas i rollen ser vi att du med fördel har en för tjänsten relevant högskoleutbildning alternativt för rollen lämplig arbetslivserfarenhet. Du har 1-3 års erfarenhet av inköp, projekt eller juridik. Du är bekväm i att arbeta på svenska och engelska i både tal och skrift, har viss teknisk förståelse samt en juridisk- och riskmedvetenhet. Du har erfarenhet av att använda inköpsverktyg samt grundläggande kunskap om inköpsstrategi och marknadskännedom. Meriterande är om du har kunskap om tillverkning och kvalitetskrav inom läkemedels- och medicinteknikindustrin samt av större byggprojekt och ABT04/ABT06.

Som person söker vi dig som är trygg i dig själv och bekväm med förhandlingar. Du trivs med att ha mycket ansvar, driver ditt eget arbete framåt och arbetar strukturerat. Du arbetar ifrån ett organisatoriskt perspektiv och har lätt för att samarbeta samtidigt som du har ett högt servicetänk.

Du erbjuds

Tjänsten är på 100% med start omgående/enligt överenskommelse och pågår i 12 månader. Arbetstiderna är förlagda vardagar dagtid. Du kommer att vara anställd som konsult av Jurek. Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten är kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Broström på hanna.brostrom@jurek.se

Om Jurek

Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Kontakt
Consultant Manager
Hanna Broström

Jobbnummer
6139292

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: