Projektadministratör till global mjukvaruleverantör

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido söker en projektadministratör för vår kunds räkning, en global leverantör av mjukvaruprodukter och IT-tjänster. Just denna roll existerar inte på deras lokala kontor idag, vilket ger dig och dina kollegor chansen att utifrån vissa satta ramar formge rollen efter önskat behov. Denna tjänst är placerad strax söder om centrala Göteborg.

Här kommer du att arbeta i nära samarbete med och stötta projektledare och Resource Managern i det projektadministrativa arbetet. Det innebär att du avlastar med uppgifter som rör fakturering, sammanställning av projektdokumentation, gör utdrag av rapporter samt stötta kollegor kring dagliga actions. Du kommer även att hjälpa till med och färdigställa offerter, vilket förutsätter att du har varit i kontakt med liknande arbetsuppgifter uppgifter tidigare. Utöver det är du den primära kontaktpersonen för externa konsulterna och kommer därmed fungera lite som spindeln i nätet och följa upp deras såväl inköpsrekvisitationer som tidrapporter.

Vi tror att du som söker har ett öga för detaljer och ett sinne för affärer. Som person är du social, driven och gillar utmaningen i att fatta snabba beslut och ta ägandeskap över dina arbetsuppgifter och ansvarsområden. Du trivs i samarbeten och är lyhörd för nya arbetssätt och perspektiv, likväl som du gillar att planera, strukturera och kan driva på ditt eget arbete.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-05-11

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från liknande roll
• Kännedom om arbete i projektform
• Goda kunskaper i MS Officepaketet, framförallt Excel
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av SAP

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en företagsam multitasker som gärna ta dig an en central roll i företaget? Har du tidigare arbetat i projektform där du t.ex. hanterat offerter och kontoadministration? Söker du en utmanande roll på ett IT-bolag som växer på den globala marknaden och som sedan länge varit ett välkänt varumärke? Läs då vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15360LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 15360LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3493061

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: