Projektadministratör till avdelningen Management Consulting i St
Kpmg / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kpmg i Stockholm,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås,
Sala eller i
hela Sverige Avdelningen Management Consulting söker nu en serviceinriktad projektadministratör med intresse för HR. Har du erfarenhet av administration och brinner för att arbeta i en bred och koordinerande roll? Motiveras du av att arbeta i en social miljö, med högt tempo och många kontaktytor? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om avdelningen:
Vi söker en projektadministratör som brinner för att ge god service och som drivs av att stötta verksamheten i olika typer av frågor, både högt som lågt. Avdelningens behov kan verkligen variera från dag till dag. På Management Consulting(MC) arbetar det cirka 50 skickliga konsulter. De erbjuder rådgivningstjänster till företag och organisationer som behöver hjälp i större förändring- och transformationsprojekt. Som projektadministratör kommer din främsta uppgift vara att stötta konsulterna i förhållande till administration i kunduppdragen och i interna projekt. Här händer det mycket och gillar du variation och att ta egna initiativ, då kan du vara helt rätt för oss!
Att arbeta som projektadministratör:
I din roll som projektadministratör kommer du att arbeta tillsammans med ytterligare en administratör och tillsammans kommer ni två arbeta för att erbjuda service i världsklass till avdelningen.
Utöver att stötta chefer och konsulterna på avdelningen ingår även ett ansvar för HR-koordinering, exempelvis kommer du att ansvara för administration och processer som rör rekrytering samt konsulternas beläggning. Erfarenhet av detta är inte nödvändigt, utan viktigast för oss är att du har ett intresse för, och en vilja att driva samt utveckla befintliga processer.
Du kommer exempelvis att:
• Hantera leverantörsfakturor, kundfakturering, utlägg och reseräkningar
• Hantera tidrapporter och uppföljning av beläggning
• Ansvara för projektadministration såsom riskutvärdering samt registrering av kunder och uppdrag
• Sköta planering och genomförande av interna och externa events
• Ansvara för sedvanliga administrativa sysslor, såsom rese- och mötesbokningar, kalenderhantering, beställningar, inköp och arkivering.
Vi söker dig som:
• Har minst 2 års erfarenhet av en assisterande eller administrativ roll sedan tidigare
• Har ett intresse för HR- och personalfrågor
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Har minst gymnasial utbildning och gärna eftergymnasial utbildning
• Har mycket goda kunskaper i Office-paketet, framförallt i Power Point och Excel
• Har erfarenhet av att arbeta i ett ekonomi-/affärssystem
Som person har du en professionell framtoning och du förstår vikten av att vara proaktiv och ligga steget före. För att passa in i kulturen har du en positiv inställning och är prestigelös. Det är viktigt att du är flexibel och att du trivs i en föränderlig verksamhet där det till stor del är upp till dig själv att strukturera och organisera din arbetsdag.
Vidare har du en god ansvarskänsla, är duktig på att prioritera samt arbetar både målmedvetet och effektivt. Vi ser att du har en god social kompetens och klarar av ett omväxlande arbete och möten med olika personligheter. Framförallt är du affärsmässig och det är en stor fördel om du har hög integritet och sedan tidigare har erfarenhet av att hantera konfidentiell information.
Publiceringsdatum2018-01-29Så ansöker duVälkommen att skicka in din ansökan på:
www.kpmg.se/ledigatjansterVi arbetar med löpande urval vilket innebär att intervjuer kommer ske löpande då vi önskar tillsätta rollen så snart som möjligt, så vänta inte med att skicka din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 18 februari 2018. Din ansökan består av CV och personligt brev.
• Start: Så snart som möjligt
• Tjänst: Heltid, tillsvidare
• Placering: Vasagatan i centrala Stockholm
Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta: Talent Manager Caroline Dajén, mobil: 0709-14 42 58 eller email:
caroline.dajen@kpmg.seVi ser fram emot att höra från dig!
KPMG i Sverige:
På KPMG arbetar vi tillsammans med våra kunder för att skapa trygghet och bidra i förändring. Vi erbjuder branschspecifika och kvalificerade tjänster inom både revision, skatt och rådgivning. Verksamhetsområdet Advisory arbetar med rådgivning till företag och organisationer både i Sverige och globalt. Tjänsterna sträcker sig över ett brett spektrum, från företagstransaktioner och omfattande transformationsprojekt till djupt regelverkskunnande och internrevision. Besöka gärna:
www.kpmg.se för att läsa mer.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare med 6 månaders provanställning kl. 8.00-17.00
Ersättningfast lön
fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKPMG
AdressKPMG
Vasagatan 16, Stockholm
11120 111 20
KontorsadressVasagatan 16, Stockholm
Jobbnummer 3931142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.