Projektadministratör sökes till vår kund i göteborg

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi söker nu en resurskonsult som projektadministratör till Avdelning Västlänken, ditt uppdrag blir främst att stödja projekt Haga i alla förekommande arbetsuppgifter så att de genomförs och dokumenteras. Arbete i övriga projekt inom avdelningen Västlänken kan dock förekomma (Centralen, Kvarnberget, Korsvägen, BEST, projekt Olskroken, Lärje och Pilekrogen).

Publiceringsdatum
2023-09-27

Om tjänsten
Projektadministratörens övergripande uppgifter är att tillsammans med ytterligare en projektadministratör biträda och stödja projektledaren i att hantera hela projektets administrativa verksamhet.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Hantera fakturor (bokföring) i systemet CDI
• Planera och boka konferenser, aktiviteter och program
• Stödja i diarieföring och arkivering
• Säkerställa att administrativa rutiner i ledningssystemet följs samt bidra till att utveckla den administrativa hanteringen i projekten
• Administrera och skriva minnesanteckningar/protokoll vid projektets möten
• Koordinera behörighetsansökningar till vår kunds system/program
• Hantera bemyndiganderedovisning i systemet BMR
• Följa upp avtal inför att optioner utlöses i Proceedo
• Kontorsansvarig, beställningar till kontoret
• Hantera och koordinera upprättande av SUA avtal, registerkontroller samt anmälan till säkerhetsutbildning

Det kan även förekomma andra arbetsuppgifter.

Om dig

Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.

Kvalifikationer
• Mycket god kunskap i engelska
• Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat som projektadminstratör/projektingenjör
• Minst två års erfarenhet av att upprätta minnesanteckningar/protokoll
• Minst ett års erfarenhet av att lära ut och implementera administrativa rutiner
• Har erfarenhet från arbete i dokumenthanteringssystemen SharePoint (eller motsvarande)
• Högskoleutbildning inom stadsförvaltning alternativt likvärdig utbildning och erfarenhet.

Tjänsten är en konsultanställning på heltid fram till och med 31 december 2023. Arbetet avser dagtid mellan kl.8-17 (alternativt 7-16). Kunden tillhandahåller en dator samt en arbetsplats på berört platskontor i Göteborg. Samtliga kvalifikationer måste uppnås för att jag ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Coordinator, projekt, Göteborg, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43241".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Rekryteringsassistent
Linnea Johansson

Jobbnummer
8145805

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: