Projektadministratör sökes till Ingrid Capacity!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Har du två års tidigare erfarenhet från en liknande roll? Är du en kommunikativ och strukturerad person? Om du dessutom är teknikintresserad, så kan rollen som projektadministratör hos Ingrid Capacity vara något för dig!

Publiceringsdatum
2024-05-10

Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en projektadministratör vår kunds räkning, närmare bestämt energiteknikföretaget Ingrid Capacity. De är specialiserade på flexibla tillgångar och energilagring i Europa. De förbättrar nätutnyttjandet och stabiliteten och möjliggör en elektrifiering av samhället. Du utgår från kontoret beläget på Tegnérgatan i Stockholm.

Arbetsuppgifter
Som projektadministratör är du navet för effektiv dokumenthantering och administrativt stöd. Du ansvarar för att hantera kontraktdokument, upprätthålla korrekt versionshantering och skapa och underhålla dokumentlistor. Dessutom tar du hand om administration av kontrakt genom arkivering och scanning, samtidigt som du säkerställer en smidig övergång av information från Sharefile till SharePoint.
Din roll sträcker sig också till att stödja teamet med hantering av dokument från leverantörer och andra administrativa uppgifter som uppstår under projektets gång. Med din noggrannhet och strukturerade tillvägagångssätt bidrar du till att säkerställa projektets effektivitet och att dokumentationen hanteras professionellt och korrekt.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen som projektadministratör behöver du vara noggrann, effektiv och strukturerad för att hantera olika uppgifter och deadlines på ett organiserat sätt. Genom din ansvarstagande sida tar du initiativ och ser till att arbetsuppgifter utförs korrekt och i tid. Du bör vara bra på att kommunicera både internt och externt inom projektet och hantera dokumentation och andra administrativa uppgifter effektivt. Vi ser även att du är teknikintresserad, vilket ger dig en fördel i att snabbt anpassa sig till och använda olika digitala verktyg och system som kan underlätta projektadministrationen.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!

Kvalifikationer
Relevant utbildning
Två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
God erfarenhet av Office-paketet, främst Excel
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Meriterande:
Erfarenhet av orderhantering inom logistik, gärna från tillverkandeindustrin
Har erfarenhet av system som Sharepoint och Sharefile

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, uppdrag initialt 6 månader via Perido, därefter möjlig överrekrytering till kunden. Start omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34599 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "34599".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387), https://perido.se/lediga-jobb/
118 49  STOCKHOLM

Jobbnummer
8672273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: