Projektadministratör med mycket kundkontakt

Komet Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Har du vana från administration, Excel och från kundservice över telefon? Då har vi ett spännande projekt för dig! Projektet kommer löpa på över sommaren och fram till årsskiftet.

Vår kund är ett framgångsrikt företag inom e-handelslösningar och betalterminaler, de sitter i trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad. I den här rollen får du möjligheten att jobba i en händelserik bransch där man kan lära sig mycket.

Som projektadministratör kommer du hålla samman administrationen kring byte av kortterminalsoperatör. I tjänsten ingår mycket kundkontakt över telefon.

Är du den vi söker?
En förutsättning för att klara av tjänsten är tidigare administrativ erfarenhet samt vana från kundservice över telefon. Du har mycket goda datakunskaper och kan arbeta obehindrat i excel. I arbetet krävs att du är effektiv och mycket stresstålig då det emellanåt kan bli hög arbetsbelastning.  Vidare så är du en mycket noggrann person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Då du kommer ha mycket kundkontakt i tjänsten så är det av stor vikt att du är tillmötesgående och serviceminded. I arbetet behöver du även vara lösningsfokuserad och snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter, du är inte heller rädd för att ta egna initiativ. Har du tidigare erfarenhet från någon teknisk bransch är det mycket meriterande.

Krav för tjänsten:
Stresstålig
Administrativ vana
Tidigare erfarenhet av kundservice över telefon
Kunskap i excel
Serviceminded
Effektiv och samtidigt noggrann

Du erbjuds här en administrativ roll med mycket kundkontakt på ett företag där det är mycket fart och fläkt.

Information om uppdraget:
Uppdragsperiod: uppdraget löper på från maj till årsskiftet.
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-17
Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Lön: Avtalsenlig

Detta är ett uppdrag som ingår i Komets uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos kund.

Publiceringsdatum
2014-04-24

Arbetstider och omfattning
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Sjögren 020-252600

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Box 70368
11343 Stockholm

Kontorsadress
Box 70368 10724 Stockholm

Jobbnummer
1851136

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: