Projektadministratör med mycket kundkontakt
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2014-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektadministratör med mycket kundkontakt" (publicerad 2014-04-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Har du vana från administration, Excel och från kundservice över telefon? Då har vi ett spännande projekt på minst tre månader på heltid för dig! Projektet startar redan måndagen 3 mars och pågår fram till 31 maj.
Vår kund är ett framgångsrikt företag inom e-handelslösningar och betalterminaler, som sitter i trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad. I den här rollen får du möjligheten att jobba i en händelserik bransch där man kan lära sig mycket.
Som projektadministratör kommer du hålla samman administrationen kring byte av kortterminalsoperatör. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt över telefon.
Är du den vi söker?
Vi tror att du har mycket goda datakunskaper, samt kan arbeta obehindrat i excel. Tidigare administrativ erfarenhet samt vana från kundservice över telefon är en förutsättning för tjänsten. För att klara av arbetet krävs att du är mycket noggrann och ansvarstagande person som inte är rädd för att ta egna initiativ. Vidare tycker du om att ta kontakt med människor och är kommunikativ. Du är lösningsfokuserad, stresstålig och sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter.
Krav för tjänsten:
Administrativ vana
Tidigare erfarenhet av kundservice över telefon
Kunskap i excel
Serviceminded
Noggrann
Du erbjuds här en administrativ roll med mycket kundkontakt på ett företag där det är mycket fart och fläkt.
Information om uppdraget:
Uppdragsperiod: 3 mars-31 maj
Omfattning: Heltid
Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Lön: Avtalsenlig
Kontaktperson Komet: Annelie Sjögren
annelie.sjogren@komet.seDetta är ett uppdrag som ingår i Komets uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos kund.
Publiceringsdatum2014-02-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-AK 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1787843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.