Projektadministratör med goda kunskaper i MS Office
Framtiden AB, Jönköping / Företagsekonomjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB, Jönköping i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba hos vår kund som projektadministratör på heltid.
Publiceringsdatum2011-01-25FöretagetVår kunds varumärke säljs över hela världen. Du kommer tillhöra företagets IT avdelning och arbeta i ett stort projekt.
Arbetsuppgifter och omfattning:
Du kommer i denna tjänst ha kontakt med projektledare spridda runtom i världen. Du kommer deltaga i projektmöten för att skriva minnesanteckningar, putsa på PPT-presentationer, skriva notiser för nyhetsbrev, sköta dokumentarkiv, serva projektledare, ta in statusrapporter, sammanställa dokument osv.
Skallkrav:
1. God svenska och engelska i tal och skrift.
2. Goda kunskaper i MS Office-produkterna speciellt PPT.
3. Tidigare erfarenhet av arbete i projektform.
Meriterande:
1. Akademisk bakgrund.
Dina personliga egenskaperDu är en driftig person som gillar att styra upp processer och ha ordning och reda runt omkring dig.
Arbetstider och anställningsform:
Heltid. Inhyrning året ut med ev förlängning.
Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag.
Kommun: Jönköpings kommun
Tillträde: Omgående
Ansökan senast: 2011-02-04
Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig?
Kontaktperson:Andreas Andersson, personalansvarig.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPersonalansvarig: Andreas Andersson
FöretagFramtiden AB, Jönköping
AdressFramtiden AB, Jönköping
Smedjegatan 21 B
55320 Jönköping
Jobbnummer 831588
Observera att sista ansökningsdag har passerat.