Projektadministratör med ansvar för inköp och logistik

Uniflex Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Jobbeskrivning
Är du en strukturerad och självgående person med erfarenhet av Inköp & Logistik? Vill du till ett bolag som ger dig stora utvecklingsmöjligheter och samtidigt jobba i spännande internationella projekt? Då kan detta vara din nästa utmaning! Vår kund är en ledande parter inom IT-lösningar för hotell och restaurangbranschen. Dem sitter i lokaler i Midsommarkransen/Västberga. Följande är vidare en heltidstjänst.

I din roll som Projektadministratör med ansvar för Inköp & Logistik jobbar du nära Projektledare i spännande projekt för några av Nordens största hotellkedjor. Du har en daglig kontakt med leverantörer och ansvarar för att logistiken sker från leverantör till lager eller kund på ett smidigt sätt. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att kvalitetssäkra leveranser och beställningar enligt tidsplan mot leverantörer av både mjuk- och hårdvara. Du jobbar i ett team med en stark teamkänsla och en bra företagskultur. Du har en tät dialog med leverantörerna och projektledarna samt behjälplig vid behov i projekten.

Övriga arbetsuppgifter:
• Inköp och logistik
• Kvalitetssäkra beställningar och leveranser
• Daglig kontakt med leverantörer av hård- och mjukvaror
• Ansvara för att beställningar görs enligt tidsplan i samtliga projekt
• Ansvar för lager och varukontroll
• Behjälplig vid behov i projekten



Personliga egenskaper
Vi söker dig som är positiv och har en bra arbetsmoral. Du har ett sinne för struktur och trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter där du får ge god service samt känna att du bidrar till verksamheten. Som person är du driven, organiserad, ordningsam och strukturerad.

Du har även:
Tidigare erfarenhet av arbete i projektform
Utmärkta kunskaper i svenska och engelska
Erfarenhet av att arbeta med externa kontakter/leverantörer
Meriterande om du har arbetat med inköp och logistik

Varmt välkommen med din ansökan, intervjuer sker löpande!



Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-08-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-25
Ange följande referens när du ansöker: 37119
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Micaela Lager

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Box 7014

Jobbnummer
3639174

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: