Projektadministratör inom ekonomi till kund i Borås

Aktiebolaget Söder & Co Consulting / Organisationsutvecklarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Dina arbetsuppgifter
Som projektadministratör hos vår kund kommer du ha en stor variation på arbetsuppgifter. Tjänsten innehåller en hel del ekonomi såsom fakturahantering, sammanställning av bokslut, framtagning av ekonomiska underlag, upprättande av budget och prognosuppföljning samt fördelning av kostnader vid investeringsprojekt.
Utöver detta kommer du att vara behjälplig vid upphandlingar, ta fram projektkostnadsnyckeltal och presentationsmaterial samt skriva protokoll.
Du kommer också att ha en samordnande roll vid olika externa aktiviteter.


Din profil
Vi söker dig som har högskoleexamen inom ekonomi eller administration (inkl. ekonomi) eller kompetens som vi bedömer likvärdig.
Du behöver ha minst några års erfarenhet av administrativt arbete alternativt jobbat inom ekonomi, gärna på flera olika mindre företag där du bl.a. skaffat dig erfarenhet av att arbeta med budget och bokslut samt tagit fram prognosunderlag.
Goda kunskaper i Excel och Officepaketet är ett krav.
Erfarenhet av Agresso är meriterande liksom kännedom om LOU (Lagen om Upphandling).

Du är en positiv och framåt person som brinner för service, har lätt för att engagera andra och bidrar med glädje till arbetsplatsen. Vidare tar du dig lätt an nya arbetsuppgifter och är flexibel i ditt arbetssätt.
Du är strukturerad och stresstålig samt har förmågan att snabbt skaffa dig en bra helhetssyn över verksamheten. Utöver det är du duktig på att planera och prioritera då det ofta krävs att du har många bollar i luften samtidigt.

Tjänsten är på heltid och kontoret ligger beläget i centrala Borås. Uppdraget är långsiktigt och startar som ett konsultuppdrag men övergår efter 6 månader i ett mammavikariat hos kund.

Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Läs mer och ansök via: www.soderco.se/lediga-jobb
Sista dag att ansöka är 2017-11-05. Ansökningarna behandlas löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-05
Ange följande referens när du ansöker: 2758
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Hinderyd linda.hinderyd@soderco.se 0702-689849

Företag
Aktiebolaget Söder & Co Consulting

Adress
Aktiebolaget Söder & Co Consulting
Druveforsvägen 29
50433 Borås

Kontorsadress
Druveforsvägen 29

Jobbnummer
3769900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aktiebolaget Söder & Co Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting: