Projektadministratör för längre uppdrag

Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2015-06-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektadministratör för längre uppdrag" (publicerad 2015-07-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontor i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-06-25

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person med en god administrativ ådra? Vill du arbeta på en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig!

Vi söker främst dig som är i början av din karriär, men har du arbetat några år och vill ha en ny utmaning kan det också vara intressant.

Vår kund är belägen centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid och under kontorstider på vardagar. Uppdraget beräknas starta i mitten på augusti och pågå i minst 6 månader med möjlighet till förlängning för rätt person.

Dina arbetsuppgifter som projektadministratör kommer bland annat vara att planera, samordna och administrera reseförberedelser, uppföljning och dokumentation gällande projekt i Västafrika. Du kommer ha ansvar för kontakt med chefer, projektledare och handläggare inom och utom organisationen. Andra uppgifter som förekommer är möteshantering, protokollskrivning samt att ta fram enklare skrivelser och projektrapporter.

Profil
För att kunna bli aktuell för denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:

• Högskoleutbildning, gärna med administrativt inslag
• Minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana

Tidigare erfarenhet från biståndsarbete eller volontärarbete är meriterande. Även förståelse och intresse för den västafrikanska kulturen kan komma väl till pass.

Arbetet kommer stundtals medföra snabba beslut och kräver en förmåga att ta egna initiativ, det är därför viktigt att du är flexibel, stresstålig och kan hantera många uppgifter samtidigt. Du bör vara strukturerad och beredd att ta ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter.

För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, prestigelös och redo att rycka in där det behövs. Du är snabblärd och har lätt att lära dig nya system. Självklart är du ordningsam, noggrann och mycket pålitlig. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2355
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00
Louise Wrede 08-587 117 00

Företag
Kontor

Adress
Kontor
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2358440

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontor: