Projektadministratör

Personalpoolen Mellansverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.

Vi söker för kunds räkning en projektadministratör för omgående bemanning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

 Som projektadministratör kommer du att jobba tight tillsammans med avdelningens platschefer och kalkylator. Men du kommer även att få jobba administrativt med dagliga arbetsuppgifter som lagerläggning, deklarationer, vägningar och inleveranser. Som projektadministratör kommer du även att behöva medverka på byggmöten och startmöten inom ramen för de projekt som vi jobbar med. Att administrativt vara en del av teamet som skapar anbud och tar fram underlag för anbud och genomförande av projekt. I din roll som projektadministratör kommer du att ha kontakt med kunder och vara en länk mellan avdelningen och företagets kundservice i avdelningsspecifika frågor. Vi ser gärna att du driver ett förbättringsarbete i form av att utveckla rutiner m m.

 Bakgrund

 Du är en person som möjligen kommer från entreprenadbranschen och har erfarenheter inom LOU (lagen om offentlig upphandling). Du bör ha minst 3-5 års yrkeserfarenhet med att jobba i projekt samt dokumenterat goda kunskaper om anbudsarbete och projektuppföljning.

 Kvalifikationer

 Ekonomisk utbildning samt utbildning i projektadministration är en lämplig bakgrund. Du har kunskaper inom entreprenadjuridik, är van att arbeta med MS Office och kommunicerar mycket väl på både svenska och engelska. Meriterande är BAS P/U samt kunskaper inom Navision, vårt affärssystem, men viktigast att det finns en vilja att lära sig.

 Personliga egenskaper

Du har en känsla för service utöver det vanliga och en vilja att skapa goda relationer med kunder och kollegor, viljan att vara en del av ett lag. Som person är du stresstålig, lugn, förtroendeingivande och har en god förmåga att prioritera. Ordning- och reda är en naturlig egenskap hos dig. Din personlighet karaktäriseras av eget driv och initiativförmåga med en tydlig inriktning på att leverera den bästa servicen.

 Vår ännu så länge lilla avdelning har ett glatt gäng medarbetare som är väldigt hjälpsamma och flexibla i alla lägen därför ser vi dig som en person som kan hänga på i ett högt tempo men även släppa sargen och ha kul på jobbet.

Tjänsten är heltid, mån-fre, kontorstid. Den börjar som en bemanning men kan för rätt person komma att övergå i en tillsvidaretjänst hos företaget.

Placering Kumla.

Start omgående!

Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast 20/1-2016, på www.personalpoolen.se/jobb , urval kommer dock att ske löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Publiceringsdatum
2016-01-12

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Dawidson, konsultansvarig 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
70142 ÖREBRO

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2611715

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: