Projekt Utvecklingsledare
Call2phone AB / Datajobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Call2phone AB i Sundsvall Vi söker en självständig och flexibel person att hantera IT- tjänster eftersom vi expanderar vår organisation . Som Projekt utvecklingsledare på Call2Phone AB rapporterar du direkt till VD. Du ansvarar för den kontinuerliga utvecklingen av verksamheten genom optimering av projektets färdigställande , hitta nya projekt och genom att identifiera kontinuerliga förbättringsmöjligheter inom IT/Telekom-avdelningen .
ANSVAR :
• Som aktiv medlem i företaget , kommer du aktivt bidra till utvecklingen av IT/Telekom ?
avdelningens långsiktiga strategi .
• Personalens ansvar för ditt team med fullt ansvar för sin prestation , utveckling och utbildning .
• Utvärdera nuvarande processer , riktlinjer och rutiner , och utför en intern kontroll på din
avdelning .
• Drive komplex , hela organisationen projekt från start till mål .
• Skyddar och styr avdelningen budget .
• Övervaka trender och utveckling inom industrin .
• Hantera Utplacering av VoIP telefoni Customer Care & Billing System .
• Hantera drift, support och anpassning i VOIP Customer Care & Billing System .
• Hantera drift, support och anpassning i softswitches och NGN som sippysoft , freeswitch
VoipSwitch VOS osv .
( Den anställde kan bli ombedd att utföra andra arbetsuppgifter från tid till annan t.ex. avdelning ledande eller team devolpment för någon annan avdelning ) .
KRAV FÖR Tidigare erfarenhet:
• Erfarenhet inom Telecom branschen är ett krav .
• Erfarenhet av att vara chef för IT-avdelningen .
• Erfarenhet av ledarskap är en klar styrka men inte ett absolut krav .
• Du har stor erfarenhet och förståelse för samt för webbdesign och processutveckling .
• Du har drivit tillväxten och resultatförbättringar inom snabbrörliga organisationer .
• Du arbetar nära med IT och har en god förståelse för både system och processer . Du tycker
att det är lätt att översätta tekniken till affärslösningar som uppfyller affärer optimering . Du är
en erfaren förhandlare och du vågar påstå set och utmaning .
• Vi uppmuntrar dig har magisterexamen i IT eller närliggande område .
• Minst 12 och 13 år erfarenhet av utveckling och driftsättning av Telecom Billing och CRM-
lösningar och har en tidigare utplacering erfarenhet internationellt.
• Erfarenhet av utbyggnaden av nästa generations nätverk , inklusive softswitches och IP
Centrex , stor roll i dirigering pris baserat vägar med internationella företag .
• Deployment Erfarenhet av olika softswites som freeswitch , Asterisk , Xener , Cisco Call
Manager , Nextone , Sippysoft VOS etc.
• Kommunikation Erfarenhet med multinationella leverantörer av telekomutrustning.
• Måste ha erfarenhet av att företräda bolaget i olika forum som Cebit , CummunicAsia , ITU ,
GITEX , ITW etc.
Företag Inledning :
Call2Phone AB Sweden ® är ett internationellt kommunikationsföretag för låga Telefoni kostnad IP Solutions catering till allas telefoni behov . Vi garanterar kundnöjdhet genom att erbjuda innovativa , prisvärda och kvalitet fokuserade produkter och tjänster . Med spetsteknik , ger vi den viktiga kommunikationen upplevelse samtidigt enastående 24/7 teknisk support till våra kunder .
Publiceringsdatum2013-11-18Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
rabeca@call2phone.comFöretagCALL2PHONE AB
AdressCALL2PHONE AB
JOHANNEDALSVÄGEN 18 LGH 1203
86332 SUNDSBRUK
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0738216511
E-postadress:
rabeca@call2phone.com Jobbnummer 1705388
Observera att sista ansökningsdag har passerat.