Project Coordinator
Bluebeq AB / Chefsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bluebeq AB i Jönköping,
Göteborg,
Norrköping,
Helsingborg,
Gotland eller i
hela Sverige Tjänsten som Projekt Koordinator
Din främsta uppgift kommer vara att stötta projektledaren och teamet runt projektledaren i samband med större event. Dina främsta uppgifter kommer vara att koordinera personal i samband med event. Framförallt handlar det om att möta upp personalen och sätta dem i arbete. Det kan också tillkomma flera andra uppgifter som är direkt relaterade till våra event, så som att rekrytera personal samt att bemanna upp olika former av event. Du behöver också vara beredd på att jobba som eventpersonal i samband med olika event och mässor.
För att vara aktuell för tjänsten ställer vi flera krav.
• Du måste vara en problemlösare
• Du behöver känna dig bekväm av att leda andra människor
• Vidare behöver du vara, självgående, ansvarstagande och flexibel.
• Du måste ha erfarenhet av service, gärna event
• Du ska ha en annan huvudsaklig sysselsättning, vi ser gärna att du studerar och är flexibel i dina tider. Vi ser gärna att du har minst ett år kvar av dina studier.
Bluebeq är ett event- och kommunikationsföretag som framförallt är inriktade på konferenser, mässor och event. Vi jobbar på en mängd olika platser, olika från dag till dag. Hos oss finns det utmärkta möjligheter för dig att få värdefull erfarenhet och finna referenser inför framtiden. Huvudkontoret ligger i Stockholm men vi jobbar i hela Norden. I Jönköping kommer mycket av arbetet ske på Elmia i samband med deras mässor.
Varaktighet, arbetstid
Upp till 20%
Publiceringsdatum2018-10-19Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-18
Ange följande referens när du ansöker: Project Coordinator Jönköping
FöretagBluebeq AB
AdressBluebeq AB
Elmiavägen 15
55454 Jönköping
KontorsadressElmiavägen 15
Jobbnummer 4413720
Observera att sista ansökningsdag har passerat.