Programkoordinator till snabbt växande IHM Business School i Göt

Oddwork Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

IHM Business School utvecklar och genomför Yrkeshögskoleutbildningar i nära samverkan med partnerföretag i näringslivet.

Vi är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. Verksamheten bedrivs helt utifrån marknadens krav och önskemål och är ett privat alternativ för affärs- och ledarskapsutveckling. Sedan starten har över 5000 studenter börjat sina karriärer här! Framgången bygger på vår förmåga att erbjuda aktuell, relevant kunskap och träning som ger just den kompetens som efterfrågas på arbetsmarknaden. Vi befinner oss i en spännande fas och ser stor potential i att utvecklas som bolag! Nu söker vi tillsammans med Oddwork en Programkoordinator till IHM Business School i Göteborg som ska vara med och utveckla våra arbetsprocesser för programkoordinering!

Om tjänsten som Programkoordinator på IHM Business School
Hos IHM blir du en del av ett drivet team! I din roll som Programkoordinator kommer du ansvara för att driva, hantera och utveckla det administrativa arbetet inom IHM:s öppna program Affärs- och Marknadsutveckling, Ledarutveckling och Crash Course Academy. Dina uppgifter kommer att vara både standardiserade och varierande beroende på program, tid på året och specifika behov från olika programdeltagare. Du ska därför gilla att jobba i en mix av både repetitiva och nya uppgifter.

IHM förändrar nu sin programadministration, och du kommer att spela en viktig roll i arbetet med att ta fram nya arbetssätt, processer och digitala verktyg för den administrativa verksamheten. Det krävs därför att du är driven och van att jobba effektivt med många bollar i luften.

Vi söker dig som:
• är driven, effektiv och vill bli en viktig del hos Sveriges mest spännande utbildningsföretag. Det absolut viktigaste hos IHM är ditt driv och din ambition! Du är ansvarstagande, snabbtänkt, proaktiv och noggrann men brinner samtidigt för att ständigt förbättra och skapa ännu bättre arbetsprocesser. Du är van vid att jobba mot deadlines och gillar det.

Vi ser att du har arbetat med att utveckla administrativa arbetsprocesser tidigare och att du har kunskap om hur man kan skapa effektiva processtrukturer med hjälp av digitala verktyg. Du är van vid att hantera olika typer av program och interna system, som CRM, och hanterar MS-Office (Word, Powerpoint och Excel) utan problem. Eftersom du är en del av ett arbetsteam med många kontaktytor, både internt på IHM men också externt med lärare m.fl., så är det också viktigt att du är social och tydlig i din kommunikation. Viktigt är att du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift.

Vad IHM Business School erbjuder dig
Hos IHM Business School erbjuds du en nyckelroll för utvecklingen av bolagets administrativa programkoordinering. Bolaget befinner sig i en händelserik fas med stora ambitioner för framtider. För rätt person finns därför goda möjligheter att växa och utvecklas tillsammans med bolaget! Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om IHM Business School här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Consultant Manager Emma Kavsjö, emma@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-05-11

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Publiceringsdatum
2016-04-11

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2775737

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: