Programadministratör till IHM Business School i centrala Götebor

Oddwork Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

IHM Business School är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. På IHM utbildas människor i yrkeslivet inom affärsmannaskap, ledarskap, affärsutveckling, marknadsföring, affärsekonomi och mycket mer. IHM är ett mycket välkänt varumärke i näringslivet, och många organisationer söker medarbetare som gått på IHM eller skickar sina medarbetare hit för vidareprogram. 
Vi erbjuder öppna och skräddarsydda program för företag och individer på egna affärsskolor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ute hos våra kunder. Nu söker vi, tillsammans med Oddwork, efter vår nästa Programadministratör som skavara med i vår fortsatta utveckling framåt.

Om tjänsten Programadministratör till IHM Business School i Göteborg

Hos IHM blir du en del av ett drivet team! I din roll som programadministratör kommer du att vara ansvarig för att driva och hantera det administrativa arbetet inom IHM:s öppna program Affärs- och Marknadsutveckling, Ledarutveckling och Crash Course Academy. Speciellt fokus ligger på administration gentemot deltagarna innan, under och efter programstart men du kommer även att jobba med all annan typ av administration som förekommer i samband med IHM:s öppna affärsprogram.

 Dina uppgifter kommer att vara både standardiserade och varierande beroende på program, tid på året och specifika behov från olika programdeltagare. Du ska därför gilla att jobba i en mix av både repetitiva och nya uppgifter.

IHM förändrar nu sin programadministration, och du kommer att spela en viktig roll i arbetet med att ta fram nya arbetssätt. Det krävs därför att du är driven, van att många bollar i luften och jobba effektivt.

Publiceringsdatum
2015-03-13

Dina arbetsuppgifter
Du har övergripande ansvar för administrationen kopplad till IHMs öppna affärsprogram. Här följer ett urval av dina arbetsuppgifter:

• Ansvara för all administration rörande programstarter i IHMs CRM-system (Microsoft Dynamics)
• Ansvara för informationsmaterial till deltagare, såsom välkomstmaterial m.m.
• Boka lokal, beställa förtäring, service och utrustning för samtliga schemalagda program
• Publicera nyheter, material och lektioner i IHMs Learning Management System Orbiz
• Ansvara för administration av närvaro, kursutvärderingar, tentamen och betyg i CRM
• Ansvara för administration av kvalitetsuppföljning och sammanställning

Vi söker dig som:
:är en driven som vill bli en viktig del hos Sveriges mest spännande utbildningsföretag. Det absolut viktigaste hos IHM är ditt driv och din ambition! Du är ansvarstagande, snabbtänkt, proaktiv och noggrann men brinner samtidigt för att ständigt förbättra och skapa ännu bättre arbetsprocesser. Du är van vid att jobba mot deadlines och gillar det. Det är positivt om du har arbetet med administration tidigare och vet vad det innebär att hålla många bollar i luften samtidigt. Du är van vid att hantera olika typer av program och interna system, som CRM, och hanterar MS-Office (Word, Powerpoint och Excel) utan problem. Eftersom du är en del av ett arbetsteam med många kontaktytor, både internt på IHM men också externt med lärare m.fl., så är det också viktigt att du är social och tydlig i din kommunikation. Viktigt är att du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift.

Vad IHM Business School erbjuder dig
Hos IHM blir du en del av ett utvecklingsbenäget team där ledorden "Passion for Business, People and Learning" genomsyrar hela organisationen. Dina arbetstider är 08:30 till 17:00 och du har en fast lön enligt överenskommelse. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget på sikt.

Du finner mer information om IHM Business School här.

START: Snarast
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Poyan Karimi, Konsultchef, poyan@oddwork.se  (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2015-04-12

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV direkt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och IT. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Arbetstider och omfattning
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Saltholmsgatan 19
11343 Göteborg

Kontorsadress
Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2203358

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: