Program Training Coordinator till vår kund i Huskvarna
Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Jönköping,
Skövde,
Borås,
Mjölby,
Lidköping eller i
hela Sverige Uppdragsbeskrivning
Vår kund behöver förstärka sitt team med tre Program Training Coordinators inför implementeringen av SAP S/4 HANA. I rollen kommer du att samarbeta med olika intressenter för att identifiera utbildningsbehov och utvecklingsplaner för både team och individer. Du ansvarar för att planera, samordna och genomföra utbildningsprogram, från start till slut.Uppdragsbeskrivning
Vi söker dig som har ett strukturerat arbetssätt, är en god kommunikatör och kan anpassa din kommunikation efter målgruppen. Du har förmågan att prioritera teamets leveranser och hantera flera uppgifter samtidigt. Erfarenhet av att arbeta med olika typer av utbildningar, som systemutbildning, ledarskapsträning och utveckling av mjuka färdigheter, är meriterande.
Som Program Training Coordinator kommer du att vara ansvarig för att säkerställa deltagarnas lärande och utveckling genom hela projektet.
Publiceringsdatum2024-10-01Dina arbetsuppgifterTillsammans med teamledaren ta fram årliga utbildningsplaner för olika användargrupper inom programmet.
Marknadsföra utbildningar till deltagare och ge tydlig information om kommande sessioner.
Genomföra behovsanalyser inom organisationen för att identifiera eventuella kompetens- eller kunskapsbrister.
Samla in och sammanställa feedback från både utbildare och deltagare efter varje utbildningstillfälle.
Hålla utbildningsmaterial och kursplaner uppdaterade samt hantera utbildningsregister.
Säkerställa tillgång till utbildningslokaler, catering och utrustning, både internt och externt.
Kommunicera med deltagare inför utbildningar via e-post och Sharepoint.
Samordna med utbildare för att säkerställa att utbildningsmaterial och upplägg är på plats.
Hantera NextGen PLM-utbildningsinkorgen.
Koordinera deltagarnas åtkomst till utbildningsmiljön.
Skallkrav:
Mycket god organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Ansvarskänsla för både individuella och teamets leveranser.
God kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa kommunikationen till olika målgrupper.
Erfarenhet av att samordna flera evenemang i en företagsmiljö.
Lätt för att ta till dig nya digitala verktyg och lärplattformar.
Erfarenhet av att driva hela utbildningsprocessen, från behovsanalys till uppföljning och utvärdering.
Kännedom om både traditionella och moderna metoder för utbildning.
Relevant utbildning inom pedagogik, HR eller liknande.
Goda kunskaper i MS Office.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 8929766
Observera att sista ansökningsdag har passerat.