Program Office Assistent & Sales Support till Altran
PSPartner / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Innovation är vår ledstjärna och det är därför vi kallar oss "Innovation Makers".
Som världsledande inom innovation och R&D utvecklar Altran tillsammans med sina kunder framtidens produkter och tjänster. Under mer än 30 år har Altran levererat lösningar till ledande företag och organisationer inom sektorer som rymd, fordon, energi, järnväg, finans, hälsovård och telekom.
Genom att omfatta alla faser av produkt- och tjänsteutveckling, från strategisk planering till slutprodukt, har Altran en ledande position inom fem lösningsområden: Intelligent Systems, Innovative Product Development, Lifecycle Experience, Mechanical Engineering och Information Systems.
I Skandinavien är Altran representerat i Borlänge, Göteborg, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Oslo med över 600 medarbetare.
Internationellt har Altran 30 000 medarbetare i 23 länder.
www.altran.se Vill du arbeta i ett av världens ledande konsultföretag? Vi har höga ambitionsnivåer och siktar högt. Vi kommer de närmsta åren att göra en rejäl expansion, med målsättningen att bli ledande på alla marknader. Därför söker vi nu dig som kommer spela en mycket betydande roll för att vara med och förverkliga våra globala ambitioner i Göteborgsregionen.
Mer info;
http://karriar.pspartner.se/altran/ Altran söker nu en affärsdriven och serviceminded Program Office Assistant & Sales Support till sitt kontor i Göteborg - en central roll i organisationen nära VD och affärsorganisation.
Din roll
• Säljsupport & Systemutbildning
• Analyser, rapporter och underlag till offerter och upphandlingar
• Framtagning av mallar och säljpresentationer
• Följa upp projekt, stöd i process - och kvalitetsarbete
• Sammanställa rapporter och säljstatistik
• Rapportering till organisation och kunder
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter i ett internationellt snabbväxande företag
Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser gärna att du har en relevant utbildning och ett starkt sinne för service. Du trivs att arbeta administrativt och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Meriterande är utbildning inom IT.
Du är analytisk och strukturerad och har en hög aktivitetsnivå med en förmåga att arbeta metodiskt och strukturerat även i pressade situationer. Du har en mycket god problemlösningsförmåga kombinerat med högt kvalitetstänk och noggrannhet. Du har mycket goda sociala färdigheter, är utåtriktad och är lyhörd för dina kollegors behov. Vidare behärskar du svenska och engelska flytande i tal och skrift och det är meriterande om du har erfarenhet från IT/Konsult bransch.
Tjänsten
Tjänsten är tillsvidare på heltid.
Publiceringsdatum2017-07-04Så ansöker duVi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. Är du intresserad? Klicka med ditt CV på
www.pspartner.se. Vi arbetar med ett kontinuerligt urval, så sänd in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson 0723-142474 alt Anna Petersson 0761717645.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 3588973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.