Professionell receptionist/konferensvärd på heltid!

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du en person som gillar att ansvara över varierande arbetsuppgifter? Trivs du med att följa formell dresscode? Nu söker vi en person till vår kund i centrala Göteborg som vill vara ansiktet utåt!

Om företaget
Castellum är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på drygt 70 miljarder kronor. Verksamheten är koncentrerad till attraktiva tillväxtmarknader i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Östra Götaland, Öresundsregionen och Norrland. Vi växer med nya och befintliga kunders behov och deltar aktivt i utvecklingen av stadsdelar och städer. Vi är inriktade på kommersiella fastigheter och är cirka 400 medarbetare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd till Castellum, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som receptionist ska du trivas med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hjälpa besökare
• Svara i telefon och på mail
• Sköta konferensavdelningen så som koordinera möten, förbereda fika/lunch, se över utrustning och inköp av behövligt material
• Posthantering
• Översyn av lokaler
• Administrativa och ekonomiska uppgifter som exempelvis fakturahantering, föra protokoll, felanmälningar samt enklare powerpointpresentationer
• Vara behjälplig vid större kundmöten
• Vara kontaktperson för företagets olika leverantörer.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har flera års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. För att snabbt komma in i arbetet så ser vi att du har arbetat i en assistentroll/ekonomifunktion tidigare. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är du självständig, ordningsam och prestigelös. Det förekommer strikt klädkod på arbetsplatsen, därför söker vi dig som trivs att arbeta i kostym. Låter detta som en tjänst för dig? vi ser fram emot din ansökan!

Vi genomför personlighets- och kundskapstester på alla våra slutkandidater.


Övrigt
Uppdraget är med start omgående och är en tillfällig bemanning som pågår under 3-4 månader.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.kfx.se
Vid frågor kontakta oss på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-04-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-04
Ange följande referens när du ansöker: 2696
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
3467304

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: