Professionell och servicemedveten Key Customer Contact till Tele

2 Complete / Supportteknikerjobb / Solna
2012-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Professionell och servicemedveten Key Customer Contact till Tele" (publicerad 2012-06-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

div jobadheadercontainer h4 smallheader jobadtextheader id=ContentPlaceHolder1_JobAdControl2_RepeaterJobAdTexts_LabelHeader_0Om 2Complete/ /h4 p jobadtext Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.
div jobadheadercontainer h4 smallheader jobadtextheader id=ContentPlaceHolder1_JobAdControl2_RepeaterJobAdTexts_LabelHeader_1Om företaget/ /h4 p jobadtext Tele2 är en av Europas ledande telekomoperatörer och tillhandahåller alltid det bästa erbjudandet. Vi har 34 miljoner kunder i 11 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare.
div jobadheadercontainer h4 smallheader jobadtextheader id=ContentPlaceHolder1_JobAdControl2_RepeaterJobAdTexts_LabelHeader_2Dina arbetsuppgifter/ /h4 p jobadtext Som Key Customer Contact är det viktigt att du har ett stort kundfokus och är en relationsbyggare. Du kommer exempelvis arbeta med att:
• Proaktivt söka och lösa problemområden hos kund.
• Från befintlig statistik analysera kunds status och belysa eventuella problemområden.
• Utgöra eskaleringspunkt gällande ärenden som rör kundens avtal.
• Vid behov och efter överenskommelse under del av arbetstid utgöra kundserviceresurs.
• Tillsammans i kundteam planlägga åtgärder för att överträffa kundens förväntningar.
• Medverka aktivt i implementation eller omförhandling av avtal.
• Medverka aktivt i fall där speciella insatser behövs för att återta kunds förtroende.

Detta är ett heltidsuppdrag och du kommer vara anställd som konsult hos oss på 2Complete men arbeta ute hos Tele2 i Kista.
div jobadheadercontainer h4 smallheader jobadtextheader id=ContentPlaceHolder1_JobAdControl2_RepeaterJobAdTexts_LabelHeader_3Din profil/ /h4 Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av någon form av serviceyrke och är van att ha mycket kundkontakt. Har du tidigare erfarenhet från telekom-/teknikbranschen är detta meriterande, men dock inte ett krav. För att ha bästa förutsättningar för att klara av arbetet, talar och skriver du svenska och engelska obehindrat.

Du har en hög social kompetens och duktig på att skapa relationer. Att du sätter kunden i fokus är en självklarhet och du lämnar inte en uppgift innan den är avslutad. I arbetet drivs du av att ta eget ansvar, är målfokuserad och är van att arbeta i ett högt tempo, vilket medför att du kan fatta snabba beslut. Då du kommer till en föränderlig miljö ser vi gärna att du är flexibel, låter din kreativitet flöda och inte räds för att ta egna initiativ.

Låter detta som ett uppdrag för dig? Ansök redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2012-04-26

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Upplysningar lämnas av:
Joel Claéson
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1226158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: