Produktkoordinator
Leröy Smögen Seafood AB / Administratörsjobb / Sotenäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sotenäs,
Lysekil,
Munkedal,
Tanum,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Leröy Smögen Seafood AB i Sotenäs Koncernen Leröy Seafood Group med ursprung och säte i Bergen i Norge tillhör idag de ledande företagen inom Sjöma. Vi är ca 1800 anställda i gruppen och omsätter totalt ca 9 miljarder NOK och är noterade på Oslobörsen. Koncernen utövar sin verksamhet genom dotterbolag i Norge, Sverige, Frankrike och Portugal samt med ett nätverk av säljkontor som säkrar närvaro i de viktigaste marknaderna som tex USA och Japan.
I Sverige är Leröy idag en attraktiv leverantör med brett sortiment av sjömat från råvara, halvfabrikat till färdiglagat. Vi finns inom kategorierna Färskt, Kylt och Fryst. Framgången bygger på säker kvalitet kopplat till modern, nytänkande produktutveckling som attraherar dagens konsument.
Vid vår nybyggda anläggning i Kungshamn på Västkusten arbetar vi med högförädling av lax, skaldjur, sallader och patéer.
Produktkoordinator
Tjänsten som Produktkoordinator är nyinrättad på Leröy Smögen Seafood för att underlätta det administrativa arbetet för övriga medarbetare i Kategoriteamet. Vill du vara personen som utvecklar denna roll tillsammans med oss?
Som Produktkoordinator är dina främsta arbetsuppgifter att
• Ansvara för dokumentation av produktinformation och processflöden
• Arbeta med registervård för produkter, kunder, leverantörer och prislistor i affärssystemet
• Uppdatera produktfaktablad, recept och rutiner
Tjänsten ingår i Leröy Smögen Seafoods Kategoriteam och du kommer rapportera till vår Kommersiella chef. Utöver ovanstående arbetsuppgifter ingår det även att som Produktkoordinator förse säljare med statistik, sammanställa kalkyler och offertunderlag samt arbeta med dokumenthantering avseende inköp, produktutveckling, kvalitet och försäljning.
Vi söker dig som i första hand har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, god vana av att arbeta i Excel samt förmågan att lätt sätta dig in i nya system och program. I tidigare roller har du erfarenhet av ett logiskt tänkande och att utveckla struktur i arbetet. Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande. Då översättningar av dokumentation till engelska samt korrekturläsning av engelsk och svensk text ingår i tjänsten förutsätter vi att du har mycket goda kunskaper i dessa språk.
Som person brinner du för att arbeta strukturerat, metodiskt och serviceinriktat. Vidare är du en duktig administratör, ansvarstagande och handlingskraftig som person samt har en positiv och prestigelös inställning. Eftersom tjänsten är ny kommer du få möjligheter att utveckla din roll och påverka arbetet för bästa möjliga resultat. Du gillar att stötta dina kollegor för att bidra till den gemensamma framgången där kommunikation- och samarbetsförmåga värderas högt. Vidare har du förmågan att prioritera och hantera många olika uppgifter i ett snabbt tempo.
Då urval och intervjuer kommer att ske löpande rekommenderar vi dig att söka tjänsten redan idag. Sista ansökningsdag är den 23 januari. Vid frågor angående tjänsten kontakta Josefin Cronebäck på telefon 0523 - 66 70 41. Din ansökan inklusive löneanspråk skickar du till Leröy Smögen Seafood AB, Att: Josefin Cronebäck, Box 24, 456 25 Smögen eller per e- mail till
josefin.croneback@leroy.sePubliceringsdatum2012-01-05Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid, tillsvidare
Tillträdesnarast
ErsättningFast lön
Enligt överrenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-30
Ansökan via mejl
Ansökan kan skickas till e-postadress:
josefin.croneback@leroy.seKontaktJosefin Cronebäck 070 667 4260
Facklig kontaktSv. Livsmedelsarbetarförbundet
FöretagLeröy Smögen Seafood AB
AdressLeröy Smögen Seafood AB
Box 24
45625 SMÖGEN
KontorsadressÖdegården 10, 45644 Kungshamn
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0523-667041
Faxnummer: 0523-38343
Jobbnummer 1122188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.