Produktionspersonal till aluminiumgrossist

Framtiden AB / Lagerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi söker för kunds räkning en engagerad och praktisk person som vill arbeta med tillverkning av produkter inom aluminium. Skicka in din ansökan redan idag eller tipsa om en vän!

Publiceringsdatum
2016-12-01

Arbetsuppgifter
Hos vår kund kommer du ha en varierad roll inom både tillverkning och lager där du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot leveranser och ställa in på rätt lagerplats.
• Packa färdiga varor och göra de färdiga för utleverans.
• Produktionsarbete inom enklare hantverk i form av skrivning, sågning, kapning och montering.
• Truckkörning.

Vår kund tillverkar unika produkter vilket betyder att du ofta inte producerar samma produkt. Du utgår från en ordersedel och anpassar produkten efter kundens önskemål.

Om företaget
Vår kund är en aluminiumgrossist och tillverkar bland annat fordonspåbygge, sandwichpaneler och aluminiumramper. Det är ett mindre företag som erbjuder dig ett varierande arbete inom produktion där du blir en del av ett tight och roligt gäng. Mer information ges vid intervjutillfälle.

Profil
Är du vår kunds nästa medarbetare?

Vi söker dig som:
• Är händig och mekaniskt intresserad.
• Kommunicerar flytande på svenska.
• Har truckkort motvikt, A1.

Det är meriterande om du:
• Har tidigare erfarenhet av arbete inom produktion, verkstad och/eller industrimiljö.

Som person är du praktiskt lagd och du gillar att få skapa egna produkter med dina händer. Du lyssnar och tar åt dig information och är inte rädd för att fråga om du behöver hjälp. Vi ser också att du snabbt kommer in i arbetsuppgifterna och arbetar självständigt.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: 9/1-2017
Omfattning: Visstid 3 månader med chans till förlängning
Arbetstider: Mån-tors 07.00-16.00, fredagar 07.00-13.00
Placering: Göteborg

Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande! Varmt välkommen till Framtiden.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-18
Ange följande referens när du ansöker: 9773
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Haugland Persson sofia.hp@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7, Göteborg

Jobbnummer
3191612

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: