Produktionsledare/Payroll Owner inom lön till CGI

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

På CGI är vi ett team av entreprenörer. Vi kallar våra anställda medlemmar därför att alla som börjar på CGI är med och bygger sitt eget företag - ett företag som vuxit till 65 000 personer placerade i 40 länder. CGI grundades 1976 och är en ledande leverantör av IT och affärsprocesser som hjälper våra kunder lyckas. Vi har de globala resurserna, expertisen, stabiliteten och engagerade personer som behövs för att uppnå resultat för våra kunder - och för våra medlemmar. Kom och utvecklas med oss. Läs mer på www.cgi.se .

Arbetsbeskrivning / Work Description

CGI söker en produktionsledare med intresse för arbetsledning till löneoutsourcingverksamhet med placering i Kista. CGIs verksamhet, HRM BPO, levererar tjänster inom löne-, reseräknings-, försäkrings- och tidsystemadministration till externa kunder av varierande storlek. Du kommer att ingå i ett engagerat team med en handfull lönespecialister i Kista samt ett löneproduktionsteam på ytterligare fem personer i Manila. Teamen hanterar totalt ca 4 200 löner. Som produktionsledare/Payroll Owner leder du den dagliga operativa tjänsteproduktionen där du tillsammans med teamet säkerställer leveranskvalitet till våra kunder. Du rapporterar till Business Manager.

Huvudsakliga ansvarsområden:
• Leder och fördelar det dagliga arbetet i gruppen
• Löpande arbete i den dagliga löneproduktionen
• Ansvarig för löneproduktionen för en eller flera kundleveranser
• Upprätta och sjösätta våra kunders produktionsplaner
• Tillse att fullgod dokumentation avseende processer och rutiner finns framtaget
• Kontrollera och följa upp aktuella kontrollpunkter och checklistor
• Ständigt arbeta med att effektivisera och optimera arbetssätt och rutiner
• Säkerställa att leverans sker med upprätthållna SLA nivåer och uppsatta mål för lönsamhet, effektivitet och kundnöjdhet
• Ansvara för den dagliga dialogen/kontakten med kund tillsammans med administratörer
• Kundsupport avseende lönefrågor

Din profil / Your profile

Publiceringsdatum
2016-07-01

Kvalifikationer
• Löneerfarenhet >5 år med mycket god kunskap om löneprocessen
• Stor vana att tolka kollektivavtal
• God förståelse för lönesystem (vi arbetar främst med POL och Heroma)
• Vana att arbeta med Excel och Word
• Goda kunskaper i bokföring
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift såväl på svenska som på engelska
• Vi ser att du har vana av arbetsledning och optimering av arbetssätt
• Förmåga att ha ett helikopterperspektiv
• Förmåga att motivera andra att arbeta mot gemensamt uppsatta mål
• Konsultativt arbetssätt med sinne för detaljer

Du kommer att arbeta nära kunden, där du på ett förtroendeingivande sätt skapar goda relationer och en djup förståelse för kundens behov samt skapar en kostnadseffektiv leverans. Du trivs med och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Vi arbetar ständigt med att utveckla våra processer och ser därför att du trivs i en miljö där det är högt tempo samt vill påverka och utveckla ditt arbete. Vi arbetar i POL-lönesystem.

Det här är ett utmärkt tillfälle att gå med i ett vinnande lag. CGI erbjuder ett konkurrenskraftigt kompensationspaket med möjligheter till professionell utveckling. Förmåner för heltids- och tillsvidareanställda börjar första anställningsdagen och inkluderar ett program för vinstdelning och aktiesparprogram.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående. Du kommer att vara stationerad i Kista. Låter detta som något för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Inhouse AB. Vid frågor kontakta Elin Siggelin, elin.siggelin@inhouse.se

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1646
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2936859

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: