Produktions- och Logistikadministratör till Stenungsund

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag i ett högt tempo med fokus på logistik och problemlösning? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas hos ett av våra kundföretag i Stenungsund!

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som produktions- och logistikadministratör kommer du att arbeta med ordermottagning, lageradministration, transportbokning, fakturering och import- och exporthantering. Andra uppgifter är sammanställning av transportdokument för ADR-transporter, leveranskontroll samt med att planera och följa upp leveranser. I ditt arbete ingår att lösa olika logistiska och transporttekniska problem när de uppstår.

Vi söker dig som vill arbeta 70% - 100% och som är tillgänglig omgående. Uppdraget är med varaktighet minst sex månader, troligen längre. Du kommer att bli anställd av oss som konsult och blir uthyrd till vårt kundföretag, som finns i Stenungsund.

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har ADR-utbildning har det som krävs för att snabbt komma in i arbetet. Vi ser att du har en avklarad gymnasieutbildning, gärna inom logistik, och är van användare av Officepaketet och då framförallt Excel. Har du även vana av SAP är det mycket meriterande. Då vårt kundföretag är internationellt kommer du här att få stor användning för dina kunskaper i engelska. Har du tidigare erfarenhet inom transportverksamhet eller produktion i kemiindustrin är det positivt.

Som person trivs du med att ta egna initiativ samtidigt som du vet vikten av att följa instruktioner. Din goda sociala kompetens och samarbetsförmåga kommer att göra att du når framgång. Din förmåga att se såväl detaljerna som helheten i ditt arbete kommer här att komma väl till pass. Trivs du även med en arbetsdag i ett högt tempo är du den vi söker! Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är certifierat.  

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig via länken/formuläret nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 -725 45 16 eller mail helena.ahs@adecco.se

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-10-07

Arbetstider och omfattning
Deltid/Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Åhs, Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1670691

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: