Produktchef sökes till konsultuppdrag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-28

Om tjänsten
Vi bjuder in dig att ansöka om ett spännande konsultuppdrag som Produktchef Lojalitetsprogram. Uppdraget innebär att fylla en viktig roll som produktchef för att driva och utveckla kundprogram för både privatkunder och företagskunder. Du kommer att vara ansvarig för att identifiera principer för lojalitet och relationsskapande, kravställa och iscensätta utveckling och förbättringar samt att säkerställa att kundprogrammen leder till högre share-of-wallet och ökad kundretention.

Omfattning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Adecco med en omfattning på 100% av en heltid och beräknas pågå i cirka 6 månader. Arbetsplatsen är belägen på kontoret i Stockholm med viss möjlighet till hybridarbete.

Om uppdraget:
Som Produktchef kommer du att arbeta inom en avdelning som fokuserar på hantering av kort- och lojalitetsprogram. Detta innebär nära samarbete med andra avdelningar för att säkerställa att kundprogrammen håller hög kvalitet och är relevanta för kunderna.

Du förväntas initiera och samverka kring aktiviteter och event samt kontinuerligt analysera medlemsdatabaser för att identifiera lämpliga målgrupper för marknadskommunikationen. Vidare är det viktigt att du har god kunskap om och erfarenhet av att tillämpa vedertagna teorier och principer för lojalitet och relationsskapande.

Krav på kompetens:
• Gedigen och dokumenterad erfarenhet av kundprogram.
• God kunskap om och att kunna tillämpa vedertagna teorier och principer för lojalitet och relationsskapande.
• Erfarenhet från utformning och arbete med lojalitetsprogram.
• Förmågan och erfarenhet av att vara nära kunden och identifiera relevanta och intressanta kundbehov/erbjudanden.
• Erfarenhet av att köra kunddata, trender och marknadsanalyser i lojalitetssyfte.
• Kunnig och erfaren i att använda lojalitets-, marknadsförings-, CRM- och analysverktyg.
• Kunna se logiska samband och beskriva sekventiella flöden av händelser.
• Tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
• Kreativa färdigheter för att leverera innovativa och engagerande lojalitetsprogram.

Meriterande erfarenhet
• Vana att arbeta med många parallella informationsflöden.
• Van att arbeta i internationellt team.
• Vara insatt i vilka juridiska krav som är relevanta för kundprogram, till exempel GDPR.

Kontaktuppgifter:
Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se
Har du problem med registreringen vänligen kontakta info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Produktchef, Lojalitetsprogram, Konsultuppdrag

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44847".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
8503939

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: