Produktägare till Hogia HR Products

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stenungsund, Lilla Edet, Kungälv, Lysekil, Uddevalla eller i hela Sverige

Hogia HR Products utvecklar programvaror för den svenska marknaden inom HR, Lön och tid-området. Vi söker en driven och engagerad produktägare i vårt arbete att vidareutveckla våra produkter.

Publiceringsdatum
2015-10-28

Dina arbetsuppgifter
Din viktigaste uppgift i rollen som produktägare är att projektleda och driva utvecklingen utav våra produkter inom HR, Lön och tid-domänen, så att de håller högsta klass. Vi utvecklar användarvänliga produkter med fokus på enkelhet, automatiserade flöden och mobilitet. Vi vill ligga i framkant gällande våra produkters anpassning till ny teknik och nya arbetssätt, och håller oss uppdaterade med de senaste förändringarna inom lagar och praxis.

För att lyckas i rollen som produktägare behöver du hålla dig uppdaterad kring utvecklingen inom ditt område. Du är en visionär som brinner för att bygga nästa generations lösningar men med vördnad för det befintliga och samverkan mellan dessa två. Du arbetar aktivt med att samla in och utvärdera feedback gällande produkterna både från interna och externa kunder och partners.

Som produktägare har du marknads- och kvalitetsansvar för produkten och kommer kontinuerligt prioritera och ta fram kommande utvecklingspunkter. Ditt arbete sker nära utvecklingsteamet samt våra marknadsförings- och säljorganisationer. Du kommer vara drivande i arbetet internt och extern vad gäller kommunikation kring utbildningar, kampanjer och paketeringar. Du kommer arbeta nära bolagschefen och tillsammans driva vision och målbildsarbete. Du deltar i hela processen, från upprättande av specifikation tillsammans med produktspecialister ända tills det är dags att testa produkterna.

Vem är du?

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom HR eller Lön. Du har ett par års praktisk erfarenhet inom ditt specialistområde och har lätt för att förstå dess flöden och processer. Är du en person som gillar att arbeta med problemlösning och ofta identifierar förbättringspotential tror vi att du kommer trivas väl i rollen. Vi ser gärna att du har god erfarenhet av Hogia Lön Plus alternativt Hogia Lön då detta är en av produkterna som du kommer att driva utveckling inom. Genom din positiva och framåtriktad personlighet gillar du att agera på möjligheter för att uppnå bästa resultat. Ett intresse för att använda IT och ny teknik för att förenkla ditt och andras arbete är en stor bonus.

Tjänsten kräver hög grad av självständighet, initiativ- och planeringsförmåga samt god förmåga att strukturera och behandla information. Du är resultatorienterad och noggrann till din natur. Ditt arbetssätt präglas av förståelse och lyhördhet inför kundens önskemål. Det är viktigt att du har lätt för att skapa goda relationer till kunder och kollegor samt att du är har en tydlig kommunikation i tal och i skrift.

Vad kan vi erbjuda?

På Hogia HR Products kan vi erbjuda en omväxlande och spännande miljö där allt är möjligt. Vi är en del utav Hogia-gruppen, ett utpräglat entreprenörsföretag som bygger på småskalighet och eget ansvar. Genom 28 självständiga bolag med mer än 600 medarbetare utvecklar, säljer och supportar Hogia affärsstödsystem inom ekonomi, lön, HR och logistik mot ett flertal branscher. Hogia HR Products ansvarar i Hogia-gruppen för att driva utveckling och marknadsföring av mjukvara inom HR, lön och tiddomänen. Vi har en bred produktflora inom windows- och webbprodukter och en storsatsning på nästa generations molnbaserade lösningar. Du kommer att utvecklas tillsammans med våra team utav utvecklare, testare och produktspecialister. Du kommer att bidra till och få ta del av den kunskap som finns i våra verksamheter. Du kommer få ett brett kontaktnät och stora möjligheter att påverka ditt arbete och att utvecklas.

Övrig information

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. För frågor är ni välkomna att kontakta rekryteringskonsult Sara Romlycke: sara.romlycke@wise.se eller 0735216542. Sista ansökningsdag är 15 november.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön enl. överrenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 1352
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Romlycke

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Kontorsadress
Box 22109 10422 Stockholm

Jobbnummer
2500750

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: