Produktägare med erfarenhet av tekniskt komplexa IT miljöer samt
Shaya Solutions AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. x månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Agera som produktägare och tjänstespecialist i kundens nya organisation, baserad på IT4IT, med Agila Team inom IT-Service.
Rollen är att ingå i tjänsteområdesteamet för PaaS (Plattform som tjänst). I rollen bistår du tjänsteansvarig i styrning och utveckling av tjänsteområdet.
Rollen som omfattar ledning och styrning som:
• Tjänsteutveckling, underhåll och livscykelhantering, agera som produktägare för utvecklingsteam
• Mätning, uppföljning och proaktivt förbättringsarbete
• Tjänstedokumentation, beställningsbarhet och informationsspridning
• Samverkar med övriga GITS tjänsteområdesteam och intressenter avseende tjänstens utveckling och kvalitet
• Administration, prognos och budget
• Inköp och avtalshantering
• Ledning, planering, resurshantering och kompetens
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Minst 8 års erfarenhet av ledning och styrning av större grupper
• Minst 8 års erfarenhet av arbete i tekniskt komplexa IT miljöer
• Minst 5 års erfarenhet av arbete i myndighet eller likvärdig organisation som omfattar minst 5 000 anställda
• Minst 2 års erfarenhet och kunskap av att leda agila team
• Minst 5 års erfarenhet av ekonomi/budgetarbete i en IT-organisation
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 1 år
Publiceringsdatum2021-09-20ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 5979815
Observera att sista ansökningsdag har passerat.