Produktägare Hogia Open HR Utlägg & Resa

Hogia Service AB / Administratörsjobb / Stenungsund
2022-05-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Produktägare Hogia Open HR Utlägg & Resa" (publicerad 2022-07-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Service AB i Stenungsund, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du vara med och utveckla framtidens HR system? Vi söker en produktägare till Hogia Open HR Utlägg & Resa.

Hogia HR Systems AB, en del av Hogia-gruppen, utvecklar och förvaltar Hogias HR-produkter med huvudfokus på att ta fram den nya generationen digitala stöd för lön och HR-processer. Nu söker vi dig som ska hålla i trådarna kring systemet https://www.hogia.se/affarssystem/star/openhr-utlagg-och-resa

Som Kommersiell Produktägare hos oss får du möjlighet att jobba i en bred och varierande roll där huvudfokus ligger på kommunikation. Dels kommunikation internt med Hogias olika branschbolag som jobbar med våra kunder, och dels med vår externa partner Findity som ansvarar för utveckling och förvaltning av Utlägg & Resa. Du ges stor möjlighet att växa professionellt och kommer att vässa dina kunskaper inom försäljning, marknadsföring, produktutveckling, utbildning och mycket annat. Ena dagen driver du strategiska affärsfrågor och förhandlingar kring prismodeller med vår partner, för att nästa dag hålla i interna utbildningar eller workshops. Dialog är nyckeln och du fångar upp önskemål från kunderna och driver frågan vidare med utvecklingsteamet hos Findity. I och med att produkten utvecklas hos vår partner så har du inget eget utvecklingsteam, vilket gör denna produktägarroll mer sälj- och affärsorienterad. Du kommer därför också att samarbeta med vår marknadsavdelning för att ta fram underlag för marknadsaktiviteter samt ansvarar även för att information om uppdateringar går ut till våra kunder. Vi erbjuder dig en spännande roll i en kreativ och familjär arbetsmiljö där vi hela tiden strävar emot att ligga i framkant vad gäller både teknik och kompetens. Hos oss finns goda möjligheter att utvecklas vidare.

Är det dig vi söker?

Brinner du liksom vi för att förenkla och effektivisera processer, minska manuell hantering och digitalisera flöden? Då kommer du att trivas hos oss! Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom HR eller IT och har arbetat några år inom HR, gärna kopplat till produktutveckling. Det är positivt om du har erfarenhet av försäljning och/eller marknadsföring. I rollen ligger stort fokus på kommunikation i olika former och därför är det viktigt att du har en talang för detta, både i tal och skrift, och är bekväm med att hålla presentationer och utbildningar. Du är lyhörd och duktig på att skapa förtroende, är diplomatisk men kan argumentera för din sak och har förmågan att prioritera, konkretisera och driva processer. Vi letar efter dig som vill utvecklas tillsammans med oss och har inställningen; "det jag inte kan idag det kommer jag se till att jag lär mig imorgon".

Vi erbjuder dig möjligheten att få arbeta i ett väletablerat produktbolag med teknik i framkant. Förutom en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter kommer du att få arbeta i ett företag med en god gemenskap och hög kompetens. Vi står inför en spännande tid med stora satsningar framöver. Låter det intressant? Följ med på vår resa!

Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan redan idag, eller hör av dig om du vill veta mer. Välkommen in med din ansökan!

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2022-05-11

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hogia Service AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/45".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hogia Service AB (org.nr 556577-5680)

Arbetsplats
Hogia HR Systems

Kontakt
Jenny Cedervall, Talent Acquisition Manager
0303-66616

Jobbnummer
6633260

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Service AB: