Produktägare För Säljprocesser Till Välkänt Försäkringsbolag!

JobBusters AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-12-15

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Produktägare till ett stort försäkringsbolag som tillhandahåller bank och försäkringstjänster. Du kommer leda ett team med många olika kompetenser med uppgiften att hitta förbättringar. Målsättningen är att du som Produktägare kommer vara den personen från verksamheten som kommer ansvara för att kundmötena för säljande/rådgivande personal ska förenkla säljprocessen för alla förekommande produkter inom Bank och Försäkring i det personliga kundmötet.

I rollen som Produktägare kommer du vara personen som hittar och tar beslut om förbättringar med utgångspunkt från deras standardiserade CRM-system med hjälp av de team som består av alla kompetenser. Du arbetar mot uppsatta mål och vara den som under projektet sin har befogenheterna att prioritera och fatta besluten.

Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap om säljprocesser och CRM-system inom bank och försäkring och är trygg i din roll som ledare och driva ditt team mot gemensamma mål! Tveka inte att söka redan idag, då intervjuer sker löpande!

Företagspresentation

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.


Kvalifikationer
• Du har högskoleutbildning inom relevant område eller motsvarande.
• Du har flera års erfarenhet av rollen som Produktägare, Projektledare, Förvaltningsledare eller motsvarande.
• Du har några års erfarenhet av säljprocesser och CRM-system inom bank och försäkring.
• Du har förmågan att driva ditt team mot gemensamma mål.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är driven, analytisk, ansvarstagande och prestigelös. Du har en vilja att komma igenom bruset av utmaningar och är mån att driva ditt och ditt teams arbete framåt. Du har förmågan att snabbt fånga upp information och inte är rädd för problem som kan komma upp längst vägen. Du är en relationsskapare ut i fingerspetsarna och har enkelt att kommunicera med människor oavsett kompetensnivå.

Ersättning
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, start januari/februari t.o.m. 2017-12-31, med stora möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: 2051
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Franell amanda@jobbusters.se 08-525 240 22

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Jobbnummer
3216261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: