Produktadministratör till Dahl
Clevry Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Produktadministratör till Dahl" (publicerad 2023-11-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-02-18Om företagetDahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är Dahls kärnverksamhet. De ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Dahls vision är att vara en ledande värdeskapare i branschen.
På Dahl drivs personalen av att skapa värde för kunder, de är marknadsledande och strävar efter att alltid göra allt lite bättre och att ge kunder det lilla extra. På Dahl arbetar 1 200 engagerade medarbetare runt om i landet, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Tillsammans strävar Dahl efter att upplevas som tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta.
Att arbeta på Dahl innebär variation och möjlighet att få vara en del av det stora bolagets trygghet och stabilitet samtidigt som du upplever effektiviteten och entreprenörsandan av det lilla bolaget. Dahl är med sina återkommande utmärkelser av "Årets karriärföretag" en attraktiv arbetsplats för över 1200 medarbetare över hela landet.
Läs mer på (
http://www.dahl.se/).Din roll
Dahl söker nu en produktadministratör. I teamet arbetar sex personer inom olika områden med att underhålla Dahls artikeldatabas. Produktadministratörens roll kommer vara att lägga in nya artiklar som ska in i systemet och du kommer att ha huvudansvar för att få in all information korrekt, vilket innebär att lägga till bilder, produkttext och produktegenskaper men även sköta dokumentation kring arbetet.
Detta är ett konsultuppdrag via Clevry på 2 år där du arbetar på plats hos Dahl.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Lägga upp nya produkter på Dahls e-handel
• Sortera och organisera information
• Övrigt administrativt stöd till produktkoordinatorer
ProfilFör att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad, noggrann och självständig i ditt arbetssätt. Du kommer arbeta tätt mot produktkoordinatornera och behöver därför vara duktig på kommunikation och samarbete. Du har tidigare arbetat administrativt och har god datorvana av olika system och Excel. Du är även flytande i svenska i tal och skrift.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning 2 år
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClevry Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Linnea Tylenius
linnea.tylenius@studentwork.com Jobbnummer 6357228
Observera att sista ansökningsdag har passerat.