Prodoc söker en serviceinriktad orderadministratör
Prodoc Svenska KB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prodoc Svenska KB i Stockholm Vi är ett team som arbetar med logistik på Prodoc. Vi arbetar med allt från orderläggning, inköp, lager och distribution. Vi söker nu en person som vill arbeta med oss i våra nya lokaler i Stockholm. Vi erbjuder ett varierande arbete där du får lära dig logistik, teknik och administration. Vi erbjuder en personlig utveckling i form av kompetensutveckling och ansvarstagande. Medlemmarna i teamet byter arbetsuppgifter med varandra för att öka kompetensen och leverera ett resultat som skall överträffa kundens förväntningar.
Omfattning
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med chans till förlängning.
Publiceringsdatum2020-08-05Dina arbetsuppgifterOrderadministration, leveranskoordinering, inkommande telefoni och kommunikation
Tjänsten
Kommunikationsdelen i tjänsten innebär att ta emot samtal och att hjälpa våra kunder, du tar emot beställningar, avhjälper enklare fel eller kopplar vidare till rätt kompetens inom företaget. Administrationsdelen innebär att du lägger ordrar i våra ekonomi- och servicesystem. Leveranskoordineringen innebär att boka leveranser och resurser för sålda tjänster. Du kommer ingå i ett team som inom logistikfunktionen som tillsammans ansvarar för att leverera de tjänster som Prodoc erbjuder.
ProfilFör att bli framgångsrik i rollen behöver du vara serviceinriktad, positiv och socialt kompetent. En grundläggande förmåga hos dig är att du tycker det är roligt att kommunicera. I din roll som kontakt- och orderadministratör kommer du att representera Prodoc och hjälpa inkommande kontakter. En stor del innebär att bygga återkommande goda personliga relationer med många av våra partners runt om i landet. Du tycker det är roligt att växla mellan olika arbetsuppgifter och att lära dig nya saker. Vi lägger stor vikt till ditt servicefokus, initiativtagande och din problemlösningsförmåga.
Krav/kvalifikationer
Gymnasieutbildning
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om:
• Du har erfarenhet från administration och växeltelefoni
• Du har erfarenhet av kundkontakter
• Du har B-körkort
Vi arbetar för en ökad mångfald och könsfördelning och ser därför gärna kvinnliga sökande.
Din ansökan
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande!
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev!
Har du frågor om tjänsten, kontakta Johan Engholm via telefon eller epost
Skicka ditt CV och ett personligt brev direkt till:
Johan Engholm, Logistic Manager
jnm@prodoc.seOm Prodoc
Vi skapar moderna och användarvänliga tjänster med fokus på informations- och dokumenthantering, videomöten och mötesteknik. Prodoc omsätter idag ca 220 miljoner om året. Prodoc har ca 50 anställda med kontor och logistikcenter i Stockholm. Vi har ett rikstäckande nät med ett 80-tal servicepartners ...
Läs mer om oss på
www.prodoc.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressProdoc Svenska KB
Västberga Allé 50
12630 Hägersten
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Prodoc Svenska KB Västberga Allé 50 (
visa karta)
126 30 HÄGERSTEN
Ansökan E-post:
jnm@prodoc.se Arbetsplats Prodoc Stockholm
Jobbnummer 5311512
Observera att sista ansökningsdag har passerat.