Processägare till läkemedelsföretag i Solna

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Har du utbildning inom ekonomi eller logistik, ett teknikintresse samt van vid stora flöden? Då kan det vara dig vi söker!

Publiceringsdatum
2022-04-04

Dina arbetsuppgifter
Processägarens uppdrag är att se till så att den automatiserade fakturamatchningen fungerar och blir så effektiv som möjligt. Du kommer även att vara delaktig i all IT-utveckling kring kundens system och att se till att implementeringen av systemförändringar sker smidigt och att informationen går ut till berörda. Du kommer att vara delaktig i det dagliga arbetet och ser till att vara en servicefokuserad stödfunktion som på ett effektivt sätt matchar fakturor.

Lämplig bakgrund

• Utbildning inom logistisk eller ekonomi
• Teknikintresse
• Van vid stora flöden
• bra administrativ ådra
• Flytande i svenska
• Mycket god affärsengelska

Meriterande

• Minst 1,5 års dokumenterad erfarenhet av en administrativ roll i ett företag med stora och komplexa flöden inklusive systemtester
• Tidigare erfarenhet som processägare eller motsvarande inom fakturamatching från ett stort blag med komplexa flöden
• eBS (Oracle) eller annat komplext affärssystem med många integrationer.
• Utbildning i Jira eller motsvarande testsystem
• Vad vid att testa och kravställa IT-utveckling

Konsultuppdraget är på ca 6 månader med chans till överrekrytering. Det är 40 timmars veckor samt möjlighet till att arbeta hemifrån ibland.

Så ansöker du
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Sebastian Ragnarsson
sebastian.ragnarsson@sjr.se

Jobbnummer
6503579

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):