Process Innovator till världsomspännande elektronikföretag.

Bemanningsstyrkan AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Om uppdragsgivaren

Vår uppdragsgivare är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista. Koncernspråket är engelska så du måste vara helt flytande både muntligt och skriftligt i engelska och självklart även i svenska.

Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placeringen i kundens fräscha lokaler i Kista industriområde. Anställningen är en visstidsanställning på sex månader som övergår till en tillsvidareanställning om både du och vi är nöjda med vårt samarbete!

Anställningen är på heltid med arbetstid måndag-fredag.
Bemanningsstyrkan har självklart kollektivavtal och är auktoriserade via Almega/Bemanningsföretagen.

Vi kan erbjuda dig en trygg anställning och med en nära kontakt med din konsultchef.
Vi som din arbetsgivare finns till för dig och vi vet att du är vår viktigaste tillgång!
Vår uppdragsgivare söker nu en Process Innovator med start omgående!

Publiceringsdatum
2015-03-31

Dina arbetsuppgifter
DESCRIPTION OF THE JOB
Master data maintenance
Implement and enhance sell-out operation management together with PI team members.
Analyze and follow up employers/customers important KPI's on a weekly basis.
Provide analysis and create business value to Sales and Retail marketing through reports, trainings, communication etc.

KEY ACCOUNTABILITIES
Maintain Customer channel data master in GSCM/GSBN/MCS
Validate channel data provided by customer and investigate data related issue to improve data reliability
Understand the internal needs/usage of channel data, and provide work guide and analytical support for internal stakeholder
Analyze, follow up and improve data flow, reliability and business opportunities based on PSI, FOTA and MCS to secure sales, return of marketing investment and customer satisfaction.
Master data expert
Lead and coordinate PI and SCM related projects
Create weekly and monthly analysis reports of KPI
Channel structure expert

POSITION IN ORGANISATION:
Senior Manager Business Support
PI Manager
Process Innovator

LIAISONS:
European HQ
Retail Marketing
Sales
Third-party partners managing channel information

Profil
QUALIFICATIONS REQUIRED:
Master degree (Business or Engineering)
Advanced Excel skills
System knowledge
English language

EXPERIENCE:
Analytical, handle big amount of data
Handle master data in systems
Project lead or coordination experience
Supply chain management

SKILLS & ATTRIBUTES:
Strong analytical skills
Structured and organized
See complete picture and connections within the picture
Careful and accurate
The ability to communicate and interact effectively across many internal departments is required
The ability to multi-task, organize and manage multiple task and prioritize effectively
Strong organizational skills, attention to detail
Good verbal and written communication skills
Flexible, logically minded and tolerant with strong problem solving skills
Well-presented and professional with strong customer focus
Ability to work independently with minimal direction

Då tjänsten ska tillsättas omgående så kommer intervjuer att hållas löpande. Skicka ditt cv, ditt löneanspråk och ett personligt brev till therese@bemanningsstyrkan.se , dessa ska vara på engelska.
Varmt välkommen med din ansökan! / Therese

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 196
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Barvell Rappel therese@bemanningsstyrkan.se

Företag
Bemanningsstyrkan AB

Adress
Bemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg

Kontorsadress
Skansvägen 27, Rosersberg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2229941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan AB: